abene Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Med gratisprogrammet Zattoo kan du se både NRK1 og NRK2 gratis via nettet - på direkten. Les mer Lenke til kommentar
G Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva slags type stream brukes i Zattoo? Benyttes Flash? Benyttes samme type stream for alle kanalene, eller kan det variere? Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Syns dette er bra av NRK å bli med på noe slikt som dette, betyr jo at slunkne studentkontoer ikke trenger å betale lisens lengre da man kan LOVLIG streame nrk direkte via nett Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det blir vel lettere for NRK å få gjennomslag for at alle med internett-tilgang skal betale kringkastingsavgift nå da? Lenke til kommentar
nitor Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det blir vel lettere for NRK å få gjennomslag for at alle med internett-tilgang skal betale kringkastingsavgift nå da? Er nok det som er planen til NRK... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva slags type stream brukes i Zattoo? Benyttes Flash? Benyttes samme type stream for alle kanalene, eller kan det variere? Ser ut som Flash. Lenke til kommentar
nitor Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har testet dette på Vista x64 for noen dager siden, men får opp en feilmelding og programmet vil ikke starte. Har noen andre klart å kjøre det på Vista x64? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noen andre enn meg som savner en kjapp test? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Takk for tipset! Har installert Zattoo på Kubuntu og det fungerer tilsynelatende helt utmerket (kvaliteten kunne selvfølgelig vært bedre, men jeg har ikke opplevd noen store brudd i sendingene) Flash må være installert ja. Endret 7. november 2007 av mandela Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fikk testet dette i går. Fungerte helt greit. Kvalitet er det jo selfølgelig ikke, men man ser hva som foregår. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Our revolutionary technology provides the true TV-quality video delivery and smoothness everyone's been waiting for. Å kalle dette en overdrivelse er vel ikke å ta for hardt i... Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Funker greitt, ikke akkurat superkvalitet.. Har tidligere brukt euchannels, men for en stund siden måtte man registrere seg og betale $50 for et halvt år. Man da får man også TV2, TVN og TV3. Finnes det andre sider som gjør noe lignende? Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 H.264-støtte er på vei til flash, så det er jo lov å håpe Fungerte flott i Ubuntu 7.10 Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det blir vel lettere for NRK å få gjennomslag for at alle med internett-tilgang skal betale kringkastingsavgift nå da? De fleste med Internett-tilgang har vel en TV hjemme uansett? Og da betaler de vel allerede NRK-lisens? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det blir vel lettere for NRK å få gjennomslag for at alle med internett-tilgang skal betale kringkastingsavgift nå da? De fleste med Internett-tilgang har vel en TV hjemme uansett? Og da betaler de vel allerede NRK-lisens? haha, søstra mi bor på SiO i Oslo, og fikk NRK på døra og måtte betale lisens såklart. Slakte fattige studenter kan de vertfall! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bah, hadde man enda kunne fått NRK3 så hadde det vært interessant. Men skjønner jo hvorfor selvfølgelig. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Forsåvidt akseptabel bildekvalitet, men lydkvaliteten er ganske fæle saker. Nesten så jeg får litt vondt i øra når jeg bruker headsett Endret 7. november 2007 av Claw Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er dette som er framtiden for TV. Se hva du vil, når du vil. Kanskje med en 10sek reklame før det starter. Noe alle TV-kanaler burde begynne med. Ville fått vekk piratkopieringen av TV-programmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dette minner meg om TVKoo! som var populært for noen år tilbake. De sendte også TV-kanalene i levende strøm. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Første jeg tenkte når jeg så denne artikkelen: "Sikkert kun Windows-klient". Men neida den støtter Linux, og gir til og med ut en .deb-pakke for Ubuntu. Skikkelig positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå