SirAnderz Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har en kjæreste der, og rett og slett så er spørsmålet slik, er det noen som vet hvilket abonomang som er billigest på dette? Takk Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Lebara er vel noe av det rimeligste for øyeblikket. Netcom kommer med gode priser snart de også. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg bruker en mobil med Wlan og SIP, så ringer jeg med www.vyke.no for 13 øre pr. minutt til AUS (fasttelefon) Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har en kjæreste der, og rett og slett så er spørsmålet slik, er det noen som vet hvilket abonomang som er billigest på dette? Takk Hei,har du testet Skype ? Billig å ringe til fasttelefon,og gratis å ringe til annen "Skype-PC". Lenke til kommentar
Jabi Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg bruker en mobil med Wlan og SIP, så ringer jeg med www.vyke.no for 13 øre pr. minutt til AUS (fasttelefon) kan noen fortelle en blondine hva Wlan og SIP er? tusen takk hvilke telefoner har det, fortrinnsvis fra motorola eller SE..evt HTC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå