pizzafordi Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Disse seriene 24 The Unit Prison Break Jericho Invasion Lost alle disse seriene hadde jeg ingen problemer med å se og var god underholdning, jeg er skeptisk til alle andre serier, ikke alle jeg har sett på, men hvis noen kjenner jeg disse og samt kjenner til en del andre gode serier som vill passe inn rundt denne triller sjangeren så ville det vært supercool, om dere kunne tipset. Har prøvt litt csi, dexter, heroes, the 4400 falt i verdi hos meg etter et par sesonger, serier som ikke fungerer for meg like bra som ovennevnte. The Black Donnelys, bra for noen, dog er jeg ikke så mafia rettet, derfor lite mafia serier også, glemt ut navnet på den ene mafia serien. tips om gode serier nokså parralelt med ovenevnte: Endret 7. november 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Battlestar Galactica Firefly Daybreak The kill point Burn notice Disse er veldig bra. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bortsett fra at daybreak ble tatt av lufta kanskje moonlight? anbefaler supernatural ihvertfall! heftig serie! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 prøv å se Ultimate force handler om Britiske SAS, første sesong er bra, andre er ok, 3 og 4 er dårlige Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) The Shield er verdt å prøve. Serie om en spesialgruppe i LAPD, som har litt ukonvensjonelle metoder til tider. Kanongod serie. Endret 7. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Glemte helt The Shield ja, den er ekstremt bra! Bortsett fra at daybreak ble tatt av lufta Ja den ble stoppet på TV, men hele sesongen/historien ble sendt på internett, så du finner hele på nett og på dvd. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 SUpernatural er virkelig å ambefale sjekke ut.. Er en av de seriene som blir bare bedre og bedre etterhvert som sesongene går Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Glemte helt The Shield ja, den er ekstremt bra! Bortsett fra at daybreak ble tatt av lufta Ja den ble stoppet på TV, men hele sesongen/historien ble sendt på internett, så du finner hele på nett og på dvd. Da får jeg sett hvordan det ender ble furt når de tok det av lufta! Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Entourage? Sopranos? Begge av HBO kvalitet Endret 8. november 2007 av Fhs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå