Reklame Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 noen som vet hvor mye et verskted tar for å sette på noen senkefjører? sånn ca pris? love Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 tja, hva slags bil? Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 tja, hva slags bil? polo 6n Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Aner ikke. Men verskstedene har ca verkstedpris på 850,- kr timen. Det tar jo litt tid å byttte- så hadde heller gjort det selv. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kan tenke meg med forstillingskontoll 4-5000,- Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 saken er at jeg ikke har peiling på hvordan det skal gjøres... har senkefjørene liggenede, og der har dem lagt en stund. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Verkstedet her i gården tok 3k. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvor i landet holder du til? Verksted prisen hos oss er 850,- men jeg kunne gjort det utenom- hobbykveld e.l. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har du bare senkefjærer? Må vel bytte dempere i samme slengen? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Hvor i landet holder du til? Verksted prisen hos oss er 850,- men jeg kunne gjort det utenom- hobbykveld e.l. Hmmm...... Jeg kan ta det på hobbykveld jeg og :!: Man burde jo bytte dempere samtidig siden de får et helt annet arbeidområde en der de har jobba før, men det funker helt greit uten... Mulig 4-5000,- er litt overpris siden det er VELDIG kurant og bytte. Du må nesten høre med verkstedet. Hos oss er timesprisen 900,- + moms. Leif! 800,- Endret 7. november 2007 av Mekker`n Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Her var timeprisen 450 sist eg var på veksted og det er laaaaange vente lister.... Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 dette er lett, og smart å lære seg. bor du i bergen, så hjelper jeg deg for 10 prince, en cola og en burger. med forbehold om at du har plass å stå Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg spurte om pris på senking av en Mitsubishi Lancer en gang. Fikk et overslag på ca. 3500,- pluss hjulstillingskontroll på ca. 1000,- Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 dette er lett, og smart å lære seg. bor du i bergen, så hjelper jeg deg for 10 prince, en cola og en burger. med forbehold om at du har plass å stå bor i bergen ja! du skal få 500 flis om du gjør det burde vel holde til 10 prince og en cola har ikke plass selv, men kan alltids gjøre det i parkeringsgarasjen på jobben min! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 dette er lett, og smart å lære seg. bor du i bergen, så hjelper jeg deg for 10 prince, en cola og en burger. med forbehold om at du har plass å stå bor i bergen ja! du skal få 500 flis om du gjør det burde vel holde til 10 prince og en cola har ikke plass selv, men kan alltids gjøre det i parkeringsgarasjen på jobben min! Han hjelper deg sikkert. Du må få lånt/skaffet deg fjærklemme da. Og nødvendig verktøy(muttertrekker og kraftpiper- så går ting litt fortere =) ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå