henrik_s Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 eg har tenkt å kjøpe spillet Battlefield 1942, men lurer på om dette spillet virker på ein PC med GeForce 2 MX400, AMD Ahtlon XP 1700 1,46 GHz, 256 Mb RAM??? Lenke til kommentar
iholsen Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Ja, det virker nok, men med det grafikkortet vil du ikkje få særleg visuell nytelse Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det spelet krever ufatteleg mykje... Det flyter hjå meg på 1280*1024, men ligg nok berre på grensa til at det begynner å hakke.... og dette på medium i detail. (Må nok bli eit nytt grafikkkort ja...) -moa Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Har en venn med samme oppsettet, det fungerer men hakker litt på grunn av skjermkortet :wink: Mvh,Stian Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Du kunne nok med fordel hatt et litt kraftigere skjermkort, men jeg vet om folk som spiller med vesentlig svakere system enn det der og. Så go for it! Sees på slagmarken. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg tror du vil få problemer med skjermkortet. Jeg fikk ikke bf til å vikre med et GF2mx200 kort. ...MEN det er ikke værre en å laste ned demoen å teste det!!! Invester 1000kroner i et kraftig GF4 TI4200 ! det gjør susen. og jeg anbefaller også over 256ram pga lang loading. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå