wizardos Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har planer om å flytte den ene charen min over på en annen konto jeg har. Vil jeg da få muligheten til å bytte navn på charen jeg flytter? Lenke til kommentar
Danielseff Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg tror ikke det. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Tror at du kan bytte server i samme slengen, i så fall er det bare å lag een character med samme navn på servern du flytter til så må du bytte. Om det ikke er server bytt inne i bildet så aner jeg ikke. Endret 6. november 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
knux Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bare sørg for at navnet allerede er opptatt på den serveren du skal flytter characteren til er opptatt, så går det fint.. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bare sørg for at navnet allerede er opptatt på den serveren du skal flytter characteren til er opptatt, så går det fint.. =) Har hørt om flere som automatisk får satt på en ekstra bokstav på navnet sitt, så ikke vær for sikkert Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Stemmer at de ofte bare slenger på en ekstra bokstav i nicket. men nå kommer snart Paid name change regner jeg med så du kan jo benytte deg av det om du vil skifte nick. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Trodde ikke det var mulig og bytte en charc fra en konto til en annen, pga ulovlig charc trades... Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Trodde ikke det var mulig og bytte en charc fra en konto til en annen, pga ulovlig charc trades... Kontoene må ha samme registrerte owner, samme mail og addresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå