3PM Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Noen som så Gullfisken i går? Jeg så det, og det vakke så bra som jeg håpet.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 det var drit morsomt for noen årsiden .. men nå er det blitt så lame ... huff Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Håpet du i _utgangspunktet_ at Gullfisken var bra? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Så kun når paperboys rappet. ellers vill eg få med meg suga babes. Driter i resten Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Han programlederen driter jo bare seg ut hele tiden. Kommer hele tiden med slike "morsome" kommentarer - men så er det ingen som ler... Husker de første gangene gullfisken var. Da var det artig (med de parodi reklamene), men nå er det jo bare skikkelig teit. Lenke til kommentar
macos Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Merkelig åssen dem klarer å få folk til frivelig å se på reklame, kun ved å kalle det et underholdningsprogram. Hvem vant da? Var det spennende helt fram til målstreken? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Han programlederen driter jo bare seg ut hele tiden. Kommer hele tiden med slike "morsome" kommentarer - men så er det ingen som ler... Husker de første gangene gullfisken var. Da var det artig (med de parodi reklamene), men nå er det jo bare skikkelig teit. Enig, noen ting blir dårligere med tiden. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Heia tufte ja heia tufte Lame, likte parodi reklamen med "Anal Digital" Mvh,Stian Lenke til kommentar
KjetilSLund Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg synes egenlig hele konseptet er helt på trynet lage et program av noe vi sitter og iriterer oss over hver dag.. og til han program lederen det er ikke "morsomt" og si noe "morsomt i hver setning.... :oops: :oops: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg hadde gledet meg hele dagen til å kikke på sugarbabes.. men så glemte jeg hele greia, og fikk ikke sett før etter sugarbabes var ferdig! heldigvis fikk jeg sett idol litt seinere, og siden dette slo ganske bra ann ble jeg gla igjen Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Syns det er merkelig kor sex fiksert det programmet skal vere kvar einaste gang............. En sitter kanskje heime med heile familien og ser programmet og da er det ikkje alltid like hyggelig med reklame for "anal digital" og ho pervo kjerringa i andre etasje...... Veit ikkje eg, men det skal jo vel vere familie underholdning? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg hadde gledet meg hele dagen til å kikke på sugarbabes.. men så glemte jeg hele greia, og fikk ikke sett før etter sugarbabes var ferdig! heldigvis fikk jeg sett idol litt seinere, og siden dette slo ganske bra ann ble jeg gla igjen etter hva jeg fikk med meg, "kunne" ikke Sugababes komme.. men jeg tipper heller at de ikke giddet komme til lille Norge bare for å spille på et lame "underholdningsshow" Gullfisken var bedre før.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 etter hva jeg fikk med meg, "kunne" ikke Sugababes komme.. men jeg tipper heller at de ikke giddet komme til lille Norge bare for å spille på et lame "underholdningsshow" Gullfisken var bedre før.. var det det som skjedde? da er det vel ikke rart jeg ikke fikk de med meg! jeg som trodde jeg var så treig! takk! bra info! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 np eneste mulige høydepunktet i Gullfisken skjedde ikke.. damn! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Var darri i år også. Hvis de basserte sendinga på flere parodier av reklamer så hadde de nokk tatt seg litt bedre ut. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Husker dere det sjekke-programmet han gjøken hadde før han ble med i Gullfisken? det var jo kongesjeft! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det sto på i bakgrunnen. Hørte opptil flere ekstremt tørre vitser... Jeg trodde vi var ferdig med lysfontener, metanol og strømpriser Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Noen som så Gullfisken i går? Jeg så det, og det vakke så bra som jeg håpet.... Bra? Hadde du ventet at programmet skulle vært bra da Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Noen som så Gullfisken i går? Jeg så det, og det vakke så bra som jeg håpet.... Bra? Hadde du ventet at programmet skulle vært bra da det har jo vært litt bra før da.. ihvertfall hatt noen bra parodier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå