zeox Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 http://www.gaming-resources.com/story-10-S...omers-More.html Tydeligvis vil spillene på steam bli dyrere for oss nå fremover :S. Har kjøpt en del spill over steam selv, og ble ikke så forferdelig glad over å se dette. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvis dette ikke er en dårlig spøk fra Valve så har jeg kjøpt mitt siste spill i steam. Unntaket må være hvis det går å lage en ny konto med US adresse og priser? Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 off en av grunnene til at jeg digger Steam er at det er såpass billig og enkelt. Vi må betale skatt i tillegg står det...har vi gjort dette før? Kan ikke huske å ha sett en egen post for det til nå ihvertfall. Kan det være et enkelt tilfelle pga distribusjonsrettigheter i Europa kanskje. F.ex Medieval II: Total War Kingdoms utvidelsespakken ble jo gitt ut på Steam, men ikke i Norge (og kanskje andre land), så jeg måtte kjøpe det i butikk. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Forferdelig kjipt hvis de faktisk innfører såpass store ekstrakostnader. Steam er jo ekstra kjekk om dagen, med tanke på den lave dollaren. Har forresten fått opp på kvitteringene at jeg har betalt en viss skatt, men tror ikke jeg fikk oppgitt noen mengde. Edit; Sjekket en av kvitteringene nuh, sier så mye som Tax (Norway) $ 0.00. Endret 6. november 2007 av jH- Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Forstod det slik at vi må betale mer for samme spillet i europa, pluss at vi nå må betale skatt... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 I Norge betaler vi ikke skatt for elektroniske tjenester fra utlandet. Men gjelder dette alle spill eller er det bare utvalgte? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 UPDATE Just recieved word back from Valve that "Pricing on Steam is set by the publisher.", which means it’s time to contact Activision. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå