Gå til innhold

GAINWARD GeForce 3 Powerpack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-06 02:18, evgeny skrev:

hakke no å si hvor mye ram du har. har du over 128 så for du samma resultat!!!!!!!!!!!!! din jævla homo!!!!!!!!!!!!!

Er du full, fjortiss eller hatt en dårlig dag?

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-01-06 21:06 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-06 02:18, evgeny skrev:

hakke no å si hvor mye ram du har. har du over 128 så for du samma resultat!!!!!!!!!!!!! din jævla homo!!!!!!!!!!!!!

Takk for et glimrende "innlegg"! Men oppriktig talt; Unger som deg bør i det minste kvitte seg med bleiene sine før de i det hele tatt får lov til å nærme seg en PC! Synd at pappa´n din glemte å slå av maskinen sin da! For du kan umulig være gammel nok til å eie din egen?

Får håpe du ikke har sølt like mye på tastaturet som du nettopp har "sølt" i denne tråden.....

Lenke til kommentar

Voksent å kalle folk homser fordi de mener at ram ikke har så mye å si for ytelsen.

Jeg opplevde ingen markant ytelsesøkning fra 128 til 256 mb ram på min maskin i 3dmark 2001 selvom jeg vet at forskjellige spill og programmer krever forskjellig mengde ram. I spill/programmer som krever mye ram kan det lønne seg å ha mye ram da du ikke har like mye ledig ram som du har installert.

256mb i min maskin tilsvarer bare 140mb ledig, men dette er pga. Windows milennium.

Har bare èn cab-vifte så jeg skjønner ikke at kortet klarer såpass mye. Tror jeg skal bytte ut standardkjølinga med noe litt heftigere for å se hvor langt jeg egentlig kan dra kortet før det blir ustabilt.

[ Denne Melding var redigert av: mistercartman på 2002-01-07 10:12 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg tror kanskje de ansvarlige for forumet her burde være litt mer selektive med tanke på hvem som får bli registrert som medlem og hvem som får fårtsette å være det... Ahem, bare en tanke...

Lenke til kommentar

får 'bare' 3400 med:

P3-866

Win-XP pro

Gainward GeForce3 220/480

er det flere med Win-XP som får noe av det samme?

er det noen med kraftigere (P4/AMD XP) prosessorer og Win-XP som får 'mye' mer?

bsa

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-07 10:29, Journeyer skrev:

Quote:

Jeg tror kanskje de ansvarlige for forumet her burde være litt mer selektive med tanke på hvem som får bli registrert som medlem og hvem som får fårtsette å være det... Ahem, bare en tanke...

Liker tanken din :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...