Mr. President Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er litt usikker på hvor jeg egentlig skal poste dette, men prøver meg uansett. For noen dager siden gikk jeg inn på forumet for å lese poster og innlegg som jeg alltid bruker, men ting har visst forandret seg litt.. Hvorfor vises ikke postene fra andre folk som før? Når jeg går inn i en post, så får jeg bare forfatteren sin post, for å lese de andre innleggene må jeg klikke på dem, en etter en.. Uuutrolig irriterende, så please, help? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det finnes vel en sticky om dette Men oppe i høyre hjørne så trykker du på valg og velger standard på visningsalternativer. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har prøvd det, men ingenting skjer.. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Ikke har jeg noe Standard, Linær knapp i høyre hjørne heller.. Ingenting som skjer når jeg trykker på Valg i høyre hjørne heller.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Skift skin til diskusjon.no skinet. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Trykk på Options og velg Standard under Display Modes. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg