hitokiri Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Sony Ericsson lanserer to Walkman-telefoner, en webtelefon og et modem med super-3G. Les mer Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 de var fine de men jeg holder meg med W880i digg den.. men er det sant at mange har klaget at den knekker lett :S Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Er det virkelig skjerm på den klappmodellen? Edit: Skjerm er det selvsagt. Mente på utsiden. Endret 6. november 2007 av OML Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 haha ja vist.. jeg begynte å lure litt der jeg å.. men trur det er vist bakifra.. og skjermen er foan Lenke til kommentar
djchange Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) w380i er vist lukket forfra på bildet i artikkelen. Skjermen på utsiden kan kun vise små enkeltfargede "ikoner"..... There’s the 176×220 262K color TFT internal and 128×36 monochrome STN external screen w380i @ sonyericsson.com w890i @ sonyericsson.com k660i @ sonyericsson.com Endret 7. november 2007 av djchange Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ifølge Sony Ericsson er K660i en "web-telefon". I dette legger selskapet at den har støtte for super-3G og internettsurfing i bredformat, altså med telefonen i horisontal stilling.Hva?! I så fall gjør Opera Mini 4 disse om til "web-telefoner" også. SEs markedsføringsavdelingen regus. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 djchange: Fant det ut når jeg så en minitest på Mobile-review. Skjermen er jo såpass at den kan vise om man har tapte anrop, nye meldinger eller hvilken sang som spilles i Walkman®. Dessuten har den et ganske pent design. Likte spesielt godt talltastene på den. Minner meg om gamle storheter som Ericsson 388 og denslags. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Blir nok en W890i på meg. Liten og nett med ganske gode spesifikasjoner. Stort pluss for radio som manglet på W880i. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dumt at w890i ikke har autofokus, men siden den ikke er i cybershot-serien, så skal den tydeligvis ikke ha det. Men det går sikkert utmerket å ta bilder uten fokus og. Ellers så må jeg si at det var mye spenstig fra SE denne gangen, blant annet denne med oled-skjerm på baksiden( w380i) Gleder meg til å lese testene av mobilene og modemet, om modemet blir testet. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 W890 virker interessant, bra at de har kvittet seg med det forferdelige tastaturet som dessverre har vært på en del av SEs siste mobiler. Vil prisen bli noe særlig høyere enn W880? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg