Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Lan i Midt-troms!

Anbefalte innlegg

Hei, vi er en 10'ende klasse i troms som skal arrangere LAN i April 2008 (Si ifra om dere vet om andre "Store" LAN som skjer på den tiden)

Men det vi lurer på er:

1. Er der noen som kan ordne heimeside til lanet med innlogging OSV.. (Helst Gratis) (Domene kan vi sikkert ordne da)?

2. Kan noen hjelpe med å orientere (Meg) over nett om internett å hva vi trenger. Er vel Backbone og switsjer som er det som gjelder her.?

3. Vi er ikke så mange som kan dette men greit om det er noen i området som kan være i Tech-Crew og holde nettet oppe (Gratis inngang ;) ) ?

Om det er noe mere dere vil tilføye og gi beskjed om ikke vær beskjeden men skriv heller inn det du mener her ;)

Endret av DeDDi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Er der noen som kan ordne heimeside til lanet med innlogging OSV.. (Helst Gratis) (Domene kan vi sikkert ordne da)?

OSGlobeLAN er en åpent kildekode/gratis hjemmesideløsning for datapartyer, med støtte for plassregistrering, comporegistrering, prosjektorvisning, crewsøknadssystem, og det meste annet som man måtte trenge. Systemet bør være relativt lett å installere om man har vært borti PHP/MySQL tidligere.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan legge inn OSglobeLAN på siden vår? Dere får FTP pw og brukernavn!

Skal kun ha folk som kan dette.

PS: Jeg bruker www.strongboxhosting.no

Domenet er www.deddi.net

Nei lanet skal ikke hete deddi i det hele tatt. bare jeg som hadde dette domenet liggende ;)

Endret av DeDDi
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

er dette hjemmesiden? : http://www.silan.no/partyweb/?viewpage=2

eg har laga nån sider som kanskje ser litt bedre med et eller anna program eg har på en anna maskin....

eg har bare løst å være til hjelp, eg kunne også kanskje hjolpe til med å lage compo regler for spill (hvis det skal være nåkka spill compoa)

compo = konkurranse/turnering...

eg foreslår at det bør være ihvertfall en spillcompo, gjerne counter strike source eller 1.6 siden det e spill som de fleste maskinang klare...og e ihvertfall litt intressangt for dem som ikke spill å se på....

ble en jævlig rotat post, men du (deddi) kan godt legge meg til på msn, såeh.....kan eg kanskje være til hjælp!

addressa min : [email protected]

jau ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...