Fjoslen Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hei, vi er en 10'ende klasse i troms som skal arrangere LAN i April 2008 (Si ifra om dere vet om andre "Store" LAN som skjer på den tiden) Men det vi lurer på er: 1. Er der noen som kan ordne heimeside til lanet med innlogging OSV.. (Helst Gratis) (Domene kan vi sikkert ordne da)? 2. Kan noen hjelpe med å orientere (Meg) over nett om internett å hva vi trenger. Er vel Backbone og switsjer som er det som gjelder her.? 3. Vi er ikke så mange som kan dette men greit om det er noen i området som kan være i Tech-Crew og holde nettet oppe (Gratis inngang ) ? Om det er noe mere dere vil tilføye og gi beskjed om ikke vær beskjeden men skriv heller inn det du mener her Endret 6. november 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 1. Er der noen som kan ordne heimeside til lanet med innlogging OSV.. (Helst Gratis) (Domene kan vi sikkert ordne da)? OSGlobeLAN er en åpent kildekode/gratis hjemmesideløsning for datapartyer, med støtte for plassregistrering, comporegistrering, prosjektorvisning, crewsøknadssystem, og det meste annet som man måtte trenge. Systemet bør være relativt lett å installere om man har vært borti PHP/MySQL tidligere. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 6. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har vel kun vært borti HTML for nwebies ikke noe mere. Men om noen kunne gjort dette for oss så hadde vi blitt veldig takknemlige. PS: Dere får jo seff navnet dere på siden som sponsor Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 7. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Er det noen som kan legge inn OSglobeLAN på siden vår? Dere får FTP pw og brukernavn! Skal kun ha folk som kan dette. PS: Jeg bruker www.strongboxhosting.no Domenet er www.deddi.net Nei lanet skal ikke hete deddi i det hele tatt. bare jeg som hadde dette domenet liggende Endret 7. november 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 8. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Trenger hjelp av noen som kan dette. PM om du er villig til å gjøre det!! Lenke til kommentar
Axl1994 Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 wow! lan i midt-troms! kor hæn? (Hvor) Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 26. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Hehe, kor veit eg ka betyr Bli vel i Silsand Hallen i April en gang Om noen kan hjelpe meg med å sette opp en utstyrsliste på hva vi trenger for å arrangere det blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 30. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Jeg kunne ha trengt hjelp til å fått installert OSGlobeLan på www.silan.no Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Mye trippel og dobbel posting :S EDIT:jeg kommer Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Du kan no se tidsromme imellom postan du. Lenke til kommentar
Axl1994 Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 er dette hjemmesiden? : http://www.silan.no/partyweb/?viewpage=2 eg har laga nån sider som kanskje ser litt bedre med et eller anna program eg har på en anna maskin.... eg har bare løst å være til hjelp, eg kunne også kanskje hjolpe til med å lage compo regler for spill (hvis det skal være nåkka spill compoa) compo = konkurranse/turnering... eg foreslår at det bør være ihvertfall en spillcompo, gjerne counter strike source eller 1.6 siden det e spill som de fleste maskinang klare...og e ihvertfall litt intressangt for dem som ikke spill å se på.... ble en jævlig rotat post, men du (deddi) kan godt legge meg til på msn, såeh.....kan eg kanskje være til hjælp! addressa min : [email protected] jau Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Kan sikkert alltids gjøre et forsøk med den hjemmesia deres. Send meg en PM med user og pass til servern så kan jeg prøve å få opp noe i jula. Bor forresten i Tromsø Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg vil ikke bare gi ut user og pass. Om du kan vise meg noe du har lagd så kan vi ta oss en prat Lenke til kommentar
Axl1994 Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 hva med meg da? sier ikke at du bare skal gi user og pass, men trur gecco er litt pro, iom. at postcounten hannes er over 1000, og folk her på forumet som har en postcount over dette er ofte ganske så seriøse... Lenke til kommentar
mESA Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Hei, vi er en 10'ende klasse i troms som skal arrangere LAN i April 2008 (Si ifra om dere vet om andre "Store" LAN som skjer på den tiden) Om jeg ikke tar feil er det noe greier nede i hamar. The Gathering trur jeg. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Joda Aksel, men man kan aldri være sikker vet du Og ja TG08 er vel rundt den tida. men ikke den 4-6 trur eg no ikkje. Sjølve heimesia e www.silan.no Endret 26. desember 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå