Raul07 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Gamercore betyr alt for meg.... Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Gamercore betyr alt for meg.... Ehm vis du skal skrive innlegg kan du ialfall skrive hvorfor og ikke bare skrive for å få et innlegg vis du fatte. hvorfor betyr det alt for deg? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ro deg ned, Har 48K så betyr veldig my da. Ligger på 6 plass I Norge på Gamerscore, så er rimelig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Ro deg ned, Har 48K så betyr veldig my da. Ligger på 6 plass I Norge på Gamerscore, så er rimelig fornøyd med det. Er vel ikke akkurat noe å roe ned, tror ikke akkurat CatoZ mente posten som veldig fiendtlig. Likevel er det meningsløst å poste uten å si hvorfor. Endret 10. november 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
exmx Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 har vel rundt 6k av 17k som det står. Men så har jeg også endel spill jeg ikke har åpnet ennå også da. Egentlig så betyr ikke GS så mye for meg. Eneste er hvis spillet er veldig bra så prøver jeg kanskje å få med meg mest mulig achivments. Som i Bioshock f.eks. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er en brilliant oppfinnelse som gir folk grunnlag for å skryte over hvor høy score de har. Neida for meg så betyr gamerscore så si svada nothing. Kan være fint å ha hvis man sitter fast i ett spill og du kan samenligne med en Live venn som har samme spillet og spøre hva han eller hun gjorde for å komme videre. Tror jeg har litt over 15000 nå men har blitt og vill fortsatt være en liten pause fra 360 pga PS3 Ratchet & Clank. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Har sluttet å bry meg om å spille dårlige dårlige spill for å få GS nå. Grunnen er at jeg har fått så mange bra spill å spille. Men jeg prøver likevel ofte å ta noen achievements i bra spill. Der synes jeg ikke det er så unødvendig siden jeg prøvde jo å gjøre alt i spill før gamerscore kom til verden også (bare at nå kan jeg vise andre at jeg har gjort det). Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Gamerscore har ingen verdens ting å si for meg, men achievements er ofte morsomt. Har for tiden 1855 GS og 13 spill. Som for mange andre hjelper achievements på motivasjonen når jeg går lei av et spill. For meg er gamerscore bare for å måle e-peniser. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Syntes det er gøy med gamescore, men spiller ikke et spill om igjen kun for å få flere acheivments. Har forøvrig kun 500 og noe og 8-9 spill Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg ser på achievement systemet som en ganske genial ide fra microsoft sin side. i starten syns jeg det var sinnsykt digg når det poppet opp achievement unlocked, jeg er ikke like happy nå lenger når det kommer, men det er en fin måte å få folk til å spille skikkelig igjennom spill. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg synes Gamerscore er ganske kult. Gir med motivasjon til å samle 100 flagg i Assassin's Creed f.eks. Men jeg gidder ikke spille gjennom et spill 3 ganger for å få 1000/1000 (Mass Effect) bare for å få score. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Egentlig veldig lite, selv om jeg har veldig lyst å få 1000Gs på Halo 3. Men jeg kommer aldri til å gidde. Hvis man har lyst på raske GS så er det bare å spille Simpsons spillet, har aldri ledd så mye da jeg første gang starte det spillet :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Spiller for å spille og ha det gøy, men Achievements er en veldig god bonus. Jeg har tynet meg gjennom en del spill (alle sideoppdragene i Just Cause....) for å få GamerScore. Det hjelper også å gi et inntrykk av hvor god spilleren er, hvor mye han spiller, hvilke spill han liker og, i spill som Guitar Hero; om han er sykelig god eller ikke. Vil heller ha Achievements enn å ikke ha det. Har 6510 Gamerscore fordelt på 15 spill. Oblivion er det eneste som er 1000'et. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Gamerscore er ikke akkurat avgjørende for om jeg kjøper et multi-spill til 360 eller PS3. I gode singel-player spill så prøver jeg å få tak i mest mulig. Men er det en achievement som sier at jeg skal "drepe 100 fiender med headshots på rad", da gidder jeg ikke prøve en gang. Kanskje et litt dårlig eksempel, men dere skjønner tegninga! Typiske spill som Bioshock, Saints Row og Mass Effect har achievements som faktisk er morsomme å få! Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg liker og få poeng, for det tyder på at du har jobba deg opp til noe:D Lenke til kommentar
Gr0v Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har aldri brydd meg om gamerscore. Å kjøpe drittspill for å forhøye en i grunn meningsløs poengsum, er for meg ufattelig. Det kan være koselig å få achivements, men jeg har aldri tenkt noe mer over at jeg får poeng for achivementsa. Desto høyere poengsum man har, desto mindre sosialt liv har man ;o) Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Gamercore betyr alt for meg.... Ehm vis du skal skrive innlegg kan du ialfall skrive hvorfor og ikke bare skrive for å få et innlegg vis du fatte. hvorfor betyr det alt for deg? Hvis du skal skrive et innlegg må du lære deg å skrive skikkelig!! Hvis du fatter? Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Liker Achievements jeg, er en digg følelse av å få den "pop-up'n" når det er noe man har prøvd lenge på å klare. Man får sånn "Endelig, og her er beviset" følelse. Det er de som man må jobbe for jeg liker best, men såklart.. jeg gidder ikke å sitte å spille dritt spill kun for achievement poeng. Også morsomt å sammenligne med kompiser å se hva de har klart. Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 For meg har det en del å si, for da har jeg litt å jobbe mot å slikt, å er litt respekt av å få forskjellige achivements også, selv om til flere du får blir du sett på som en nerd uten liv. Men det får heller skje, jeg synes achievements er genialt, så ja det har en god del å si for meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det forlenger livskvaliteten til spill betraktelig! hadde aldri giddi å spille verken GeOW, Halo 3 eller CoD 4 på respektivt "Insane", "Legendary" eller "Veteran" hadde jeg ikke fått noe ut av det. Veldig gøy å kunne sammenligne seg med andre på vennelista og se hvorvidt du er bedre enn vedkommende på akkurat de punktene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå