Gå til innhold

Hva har gamerscore å si for DEG?

Gormers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Achievements er grisekult, total gamerscore er ganske uinteressant, men det er gøy å se hvor mye jeg har klart i et gitt spill. Og folk som ikke liker online achievements er teite, ja, det er imo, men jeg bryr meg ikke. Det med at det ødelegger mp er så BS, er det kult å kunne få ALLE achievementene i et spill, bare fordi du runda det på Veteran?

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIJ. Så stfu, online achievements er made of win and awesome (Courtesy of teh jørg)

Lenke til kommentar

Betyr ingen ting for meg, men som folk har sagt; Ja, det er tilfredstillende å se de poppe opp på skjermen. Men GS er en uintresang ting for meg. Achivement-hunters er jo helt sykt. Hva er gøy med det? :S

Peace out.. 1000 i GS. CARE?

Lenke til kommentar

Hadde vel vært kjekkere at det ikke var score, men en liste som var kjapp å få tak i, der både dine og hans spill dukket opp. Og utviklerne var frie til å gi så mye poeng osv for hvert spill de ville siden poengene ikke la seg sammen. Hadde jo vært kult at du fikk f. eks. avatarbilder eller noe sånt for å få alle achievementsa i et spill også da.

Men jeg synes det er så trist og irriterende hvor lett spill som wii play og sport kunne fått mye større holdbarhet med achievements.

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Gir så fullstendig katta i GC, har vel en 1500 eller noe og 7 spill.

Hadde achievements gitt deg noe, som i GoldenEye 64 (cheats for mega hue osv) hadde jeg glatt gått aktivt inn for å skaffe det, da fins det en videre verdi i å skaffe det, mer morro for penga for å si det sånn. Bragging rights er bare søppel.

Endret av Saggy
Lenke til kommentar

Har eid X360 siden release dagen og per dags dato har jeg litt over 23k. Betyr en del for meg da jeg får mer ut av spillene samt konnkurerer om scoren blandt venner men liker ikke at folk kjøper spill som gir lette 1000 poeng. Det syne sjeg bli juks bare for å få opp scoren raskere uten å anstreneg seg!

Lenke til kommentar

Jeg ventet lenge på Halo3, og når det kom så ville jeg spille det til det fulle. Hadde ikke det vært for gamerscoren så burde det vært nok å spille det ferdig på vanskeligste grad for å ha "runna" det. Men når man har gamerscore systemet så har ikke man skikkelig "runna" ett spill før man har 1000/1000. Syns det er flott system, og må innrømme at jeg har spilt igjennom Bioshock, Halo3 og Dead Rising på en helt annen måte enn hvis det ikke hadde vært noen Gamerscore system. Personlig ser jeg ingen status i å ha høy gamerscore, og higer ikke det selv, men jeg føler at jeg får mer valuta ut av hvert spill pga. av gamerscore, man spiller gjerne gjennom spill igjen for å jakte på en achievement. Henter fram gamle Cod3 når man kjeder seg og sjekker om man klarer å kun bruke melee gjennom en level. Dette er ting jeg aldri funnet på å gjøre selv.

Lenke til kommentar
....Henter fram gamle Cod3 når man kjeder seg og sjekker om man klarer å kun bruke melee gjennom en level. Dette er ting jeg aldri funnet på å gjøre selv.....
Kodeordet er sitert!

Med andre ord så er det små utfordringer innenfor spillet.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...