Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bil til ca. 100 000,- noen tips eller forslag?

jahas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel den har en stusselig motor og det er ikke noe komfor bil men dette vet du kanskje? Min søsters CRV er en større bil med høyere kvalitet men komfor er det dårlig med syntes nå jeg. 1.6L med 105HK hører hjemme i en småbil og ikke i en smårar SUV og dette kommer til å irritere deg grønn hvis du lesser mer en stk handlepose i den :D

Lenke til kommentar

haha, ser poenget :p

men er det ikke noen billig småbil a? så slitt på en seat toldo, men blir jo til at jeg må velge mellom motor eller komfort.. å også litt på en volvo s60, men den har jo også stusselig motor..

kanke en av dere trylle opp et kupp a?? :p

edit: hva med mitsubitchi(elns :p) carisma/lancer?

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

hva synes dere om dette alternativet?

Strøken Subaru Forester 2000 modell

den har gått 150000km, og har fulgt alle servicer.

Har ikke sett den selv, men regner med at den har alt av det "vanlige" utstyret.

Pris: 130 000kr

edit: det jeg er mest skeptisk til er km standen, men selge forsikret om at det ikke var noe problem på disse bilene. er en to liters motor, ikke turbo.

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
hva synes dere om dette alternativet?

Strøken Subaru Forester 2000 modell

den har gått 150000km, og har fulgt alle servicer.

Har ikke sett den selv, men regner med at den har alt av det "vanlige" utstyret.

Pris: 130 000kr

edit: det jeg er mest skeptisk til er km standen, men selge forsikret om at det ikke var noe problem på disse bilene. er en to liters motor, ikke turbo.

KM-stand har ikke så umektelig mye så si så lenge bilen er GODT velholdt mener nå jeg.. Er bilen plettfri for feil og skader så kan jeg godt kjøpe en bil som har gått 500.000. Er det ulyder og lekasjer så kan det være mindre lurt å kjøpe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...