Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bil til ca. 100 000,- noen tips eller forslag?

jahas

Anbefalte innlegg

Ja, som kanskje noen av dere fikk med dere har jeg klart å kræsje bilen vår(familiens). Vi skal derfor kjøpe oss en "ny" 2. bil.

Har noen kriterier som bør stemme:

1. ~ 100 000,-

2. Ikke eldre enn 2000 modell

3. ikke automat

4. ikke gått over 100 000 km

har også noen ønsker:

1. "høy" bil (ala crv, landcruiser osv)

2. Forbruk ikke viktig, men er selvfølgelig positivt med lite

3. Bensin er ønskelig

Kan nevne at den skal brukes til og fra jobb(ca. 15min), dette gjelder for min far. Jeg bruker den på småturer, pluss til og fra fotballkamper osv. Den bør være duganes på vinterføre. Det kan godt være en 2-seter. Den skal som sagt være en 2.bil og trenger derfor ikke være en stor familiebil, men heller en personbil i passat klassen eller en småbil i som a3, men dette er ikke et krav. Bør være grei å kjøre, og den bør ha et minimum av utstyr, dvs. aircondition++(kommer ikke på noe mer i farta :p).

Takker for alle forslag :)

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
finn.no og autodb

ofcourse my friend, men jeg har ikke veldig mye peiling på hvilken bil som en gunstig i denne prisklassen, og tilfredstiller mine krav...

Vel hvordan skal da vi kunne vite det? Du skriver verken om behov eller ønsker og listen blir lang etter hva du har kommet med....

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
ok, kan du gi noen tips om hav mer jeg må legge som krav da?

Nææ gidder ikke men tar noen da.. bensin/diesel-komfor-utstyr-forbruk-forsikringpris-er du høy,lav-storbil/småbil-forbruk-km stand-årsmodel er litt av noe jeg ville brydd meg om.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...