Robinmo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har et intregrert frontpanel i mitt kabinett til headsett men vet ikke hvilken av disse ledningene som skal inn på hvilken pin på lyd korte. Noen som vet om noen gode guider helst med bilder det er jo alltid bra for noob's som meg Lenke til kommentar
svenil73 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har et intregrert frontpanel i mitt kabinett til headsett men vet ikke hvilken av disse ledningene som skal inn på hvilken pin på lyd korte. Noen som vet om noen gode guider helst med bilder det er jo alltid bra for noob's som meg På lydkortet skal det finnes en 10 pins kontakt.. Det finnes hovedsakelig 2 standard oppsett på ledningene, Intel HD audio og AC97.. For at kontaktene på frontpanelet skal fungere må lydkort og kabinett benytte samme standard. Nyttig link Lenke til kommentar
speaker Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) gadd ikke å teste selv vilke kabler som skulle hvor så jeg kjøpte en slik: http://ps.no/ps.asp?it=129813&mlevel= Endret 8. november 2007 av speaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå