Ronny#1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva er en realistisk pris på en brukt original, eller Cosworth-vinge, til min Scorpio? Vurderer å kjøpe en slik Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det finnes minst tre typer org. rs-vinger. Det er ikke noe som heter cosworth-vinge i scorpiosammenheng. vinge/spoiler fra sedan passer ikke på 5-dørs (og omvendt) Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 En kompis av meg monterte en sierra vinge på scorpioen sin, ble faktisk ganske pent ^^ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=764615 Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvis man ser bort fra lengden.. Og linjene mot siden av karroseriet Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Likte bedre at vingen sluttet og går ned etter kanten på karroseriet enn at vingen går utfor Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Det finnes minst tre typer org. rs-vinger. Det er ikke noe som heter cosworth-vinge i scorpiosammenheng. vinge/spoiler fra sedan passer ikke på 5-dørs (og omvendt) Beklager Erik...skulle vært mer presis kanskje Det jeg spør om er hvilken type vinge passer på min bil, som du/dere kan se HER Da mener jeg en sånn pen "normal" vinge, ikke dobbeldekkere osv. Hva koster en slik vinge ny? Hvor kjøpe ev.? Bruktpris? Hvordan ser de andre vingene ut da(bilde®? MaSo! Det var AKKURAT en slik jeg tenkte på. Synes den er pen jeg, men så har jeg ikke sett de andre som Erik nevner heller Mvh Endret 6. november 2007 av Kokidoiten Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Man har denne gummilista som bare er limt på (den er lakkert her) Så har man denne (som jeg egentlig liker best hvis det på død og liv skal være en spoiler på bilen) så har du den som jeg har på min bil. Ikke noe kunstverk den heller Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Takk for bildene Erik Fant den vingen MaSo viste til på nettet, og skal bestille den, da jeg likte den best. Kan kanskje spørre i samme slengen om sånne "øyevipper" på hoved-lyktene, eller hva det heter, som passer til Sierra...passer disse også til Scorpio? Ser ut som det er klin samme for meg, men...... Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Det ser ut som de passer ganske godt, men du må nok modde de litt, men det er ikke mye arbeid, hjalp kompisen min med dette, og som du ser så ble det ikke så værst Vist du tar kontakt med Clawhammer her på forumet, så kan han sikkert fortelle deg mer om disse tingene Endret 7. november 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Mornings Hm....var forskjell på de clawhammer har, og disse jeg har funnet. De jeg fant gikk over blink-lysene også, men det er vell bare å bestille og finne ut av det når de kommer...... Takk for hjelp Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er samme greia, men han kuttet av det som gikk over blinklysene Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Hvorfor gjorde han det? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 syns vel det var penere uten, eller så var det fordi den ene var skadet Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Kan ikke tenke meg at det er penere uten, for det var IKKE pent etter MIN mening, så den var kanskje skadet eller noe..... . Endret 7. november 2007 av Kokidoiten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå