Krom-stag Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei alle sammen. Beklager den dårlige tittlen, men. Har et problem med det nye hk'et mitt. Alle viftene starter, men så stopper de. Ekstremt dårlig forklart, men vis noe gidder å hjelpe skriv her. Dette haster!! Henrik Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Sjekk alle strømkabler. Det er 2 strømkontakter til hovedkortet. Hvis jeg ikke husker helt feil, så høres det ut som om du ikke har satt i 4-punkts kontakten like ved prosessoren? Sjekk også at RAM-brikkene er skikkelig festet. De fleste hovedkort bruker vel å hyle når det er noe feil med RAM, men jeg vet ikke hvordan det er med det der. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Alle strømkabler sitter. Den 4-punkts kontakten sitter også. Ram er festet. Jeg har ikke hørt et eneste pip fra hovedkortet. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg må egentlig bare spørre. Du sier problemet er at viftene starter, deretter stopper de. Hmm.. PC-en starter ikke, hvis jeg har forstått deg riktig? Er det noe bilde på skjermen? Starter harddiskene? Får du tatt ut dvd-skuffen etter viftene har stoppet? Hvilke lys lyser på fremsiden av kabinettet? Hvilken strømforskyning har du? Er prosessor og kjøleribbe skikkelig festet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå