firberblad Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei, skal kjøpe nytt hk, socket 775, men klarer rett og slett ikke bestemme meg. Har pr. i dag bare et skjermkort, men ønsker vel egentelig å ha mulighet for 2. Hvilket brikkesett bør jeg satse på? P35? X38 eller nforce 680sli? Vil en eller flere av de være "gammel" om kun kort tid, eller vil de være i bruk en stund? Alle svar vil hjelpe Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Skal du kjore 2 skjermkort sli nvidia trenger du nforce brikkesett - 680SLI skal vaere en bra serie. Har selv lagt tanken om sli paa is. Lette lenge og vel foer jeg kom frem til Abit IP35 PRO grunnet bl a - fin pris - passiv kjoeling - DDR2 (kun) - masse gode reviews - meget gode oc-egenskaper - og at alle? store tredjepartskjoelere passer Lykke til Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Skal du kjore 2 skjermkort sli nvidia trenger du nforce brikkesett - 680SLI skal vaere en bra serie.Har selv lagt tanken om sli paa is. Lette lenge og vel foer jeg kom frem til Abit IP35 PRO grunnet bl a - fin pris - passiv kjoeling - DDR2 (kun) - masse gode reviews - meget gode oc-egenskaper - og at alle? store tredjepartskjoelere passer Lykke til Takker for tipset. skal ta en titt på det, men har nok bestemt meg for dette kortet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333219 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå