jan089 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) hei alle sammen! Jeg trenger en ny gaming pc som klarer å spille det ulitmate av alle nyere spill som crysis og assasins creed osv. Jeg har ingen limit, men jeg vil kjøpe delene fra Komplett.no og alle deler må passe sammen. Jeg trenger: Hovedkort Grafikk kort (kan gjerne kjøpe 2 visst nødvendig) Lydkort (for max spill kos) Ram (må ha nokk til alle spill og film redigering så tenker 4 gb eller 2) Prosessor Harddisk (med god plass til filmer og spill, kan kjøpe to) Dvd leser/brenner (må jo kunne lese dvd CD-er) internett kort kabinett der alt passer inni Strøm forsyning Vifter (visst det trengs) System cd (Vista) Ledninger Skjerm (ikke for stor men sånn passe, se komplett) har jeg glemt noe må du bare adde det Husk, jeg vil ha det fra komplett (kan vurdere andre) Trenger navn / link Har som sagt ingen pris Alle tips/kommentarer blir tatt imot! Takk =) Edit: trenger også en god mus og et godt tastatur og headsett/høyttaler sett glemte nesten det Endret 6. november 2007 av jan089 Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 HW.no har jo selv satt opp en liste over PC komponenter for å hjelpe folk med kjøp. Denne har de kalt "Millionæren", og passer ypperlig for deg, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Står en "grei" pc under demo. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342717 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) hei alle sammen! Jeg trenger en ny gaming pc som klarer å spille det ulitmate av alle nyere spill som crysis og assasins creed osv. Jeg har ingen limit, men jeg vil kjøpe delene fra Komplett.no og alle deler må passe sammen. Jeg trenger: Hovedkort Grafikk kort (kan gjerne kjøpe 2 visst nødvendig) Lydkort (for max spill kos) Ram (må ha nokk til alle spill og film redigering så tenker 4 gb eller 2) Prosessor Harddisk (med god plass til filmer og spill, kan kjøpe to) Dvd leser/brenner (må jo kunne lese dvd CD-er) internett kort kabinett der alt passer inni Strøm forsyning Vifter (visst det trengs) System cd (Vista) Ledninger Skjerm (ikke for stor men sånn passe, se komplett) har jeg glemt noe må du bare adde det Husk, jeg vil ha det fra komplett (kan vurdere andre) Trenger navn / link Har som sagt ingen pris Alle tips/kommentarer blir tatt imot! Takk =) Edit: trenger også en god mus og et godt tastatur og headsett/høyttaler sett glemte nesten det Hva med: 1x Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz Socket775 1x FOX+ P35A Intel P35 + ICH9 Socket 775 2x Gigabyte ATI Radeon HD 2900XT 512MB 1x Lian Li Miditower, Aluminium, Sort 1x Fortron-Source Epsilon ATX-700W 2x OCZ DDR2 2048MB ATI CrossFire Dual Ch. PC2-6400 1x Asus DVD±RW 16X DL SATA sort 1x Western Digital 500GB S-ATA II 7200 RPM 1x Lian Li kortleser, Aluminium, Sort Vinneren av Gamers Choice. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=834634 Sorry, så ikke at du ville ha det fra komplett.no!! Endret 7. november 2007 av ronron25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå