Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det med runking og hygiene


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vil ikke barbere meg, er liksom 14 år! Trene er kanskje en god ide, tror nesten jeg må begynne med det uansett.. men takk for tips! :)

 

 

Anbefaler å barbere/vokse! jenter liker deT! FUCK hva gutta i klassen din sier! tar 3 år kanskje så forstår de hva du mener! jenter liker ikke køllehår! syns du fitte med hår er fristende? NOOOOO!

 

 

Gutten er jo 14 år. Det er jo den alderen du er mann i gymmen om du har gress på banen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjør som meg (Samme alder)

 

Gjør det rett på lakenet... tørker til neste dag...

Rette etterpå legger du abre dynen over.. så ser ikke mamma det ^^

Ok, det hørtes direkte ekkelt ut...

 

Og med tanke på at du garantert ligger å gnikker deg i det gjennom natta, håper jeg virkelig for din skyld, at du dusjer hver eneste morgen. :)

Lenke til kommentar
Senk tempen på rommet og bruk litt tid på vorspiel.

 

Ha en dassrull for hånd og en pose å ha det i.

 

Barber fanten.

Dropp dassrullen og få det rett i posen, må vel være det enklaste? Ein plastikkposte er lett å manøvrere samt svært enkel å kaste i restavfallet. Snakker då om type brødpose, ikkje Rema 100-pose.

 

Det å skifte sengeklede med jevne mellomrom er vel heller ingen uting.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Det skal sies at trådstarter ikke nevnte sperm, så jeg vet ikke helt om han har det som problem.. Men er det, så er det bare å trykke på et rør som ligger i mellom skrotum(Pung) å anus.. Det kjennes ut som et rør.. Trykker man der under utløsning, vil spermet dra rett inn i urinrøret istedenfor, noe som kan være greit...

 

Eller så kan man bruke mitt triks, klemme rundt kuken når utløsningen kommer, så går mesteparten inn i urinrøret, men klemmer man ikke slik at det blir "tett", så kommer det i ei sinnsyk fart :p Men det skal sies at man blir litt våt etterhvert, så det kan være lurt å gå på do en tur etterpå..

 

Kjønnshår barberes/vokses bort, så slipper man kjønnshår i senga...

 

Svette.. Hmm, holde deg i form slik at du ikke blir svett, bli svæært opphisset før du begynner, slik at du knapt tar på den før det er en evt utblåsning (Som du kan fyre rett i urinen) :p

 

Good luck have fun... Soverommet mitt er bestandig reint ;)

 

Storedit på tekst.

ka i hælv,,,?? e du kongen aw ronk? tipper ballan dine heng nepå knærne...flir mæ ihjel-

Lenke til kommentar
Vil ikke barbere meg, er liksom 14 år! Trene er kanskje en god ide, tror nesten jeg må begynne med det uansett.. men takk for tips! :)

 

 

Anbefaler å barbere/vokse! jenter liker deT! FUCK hva gutta i klassen din sier! tar 3 år kanskje så forstår de hva du mener! jenter liker ikke køllehår! syns du fitte med hår er fristende? NOOOOO!

 

 

Gutten er jo 14 år. Det er jo den alderen du er mann i gymmen om du har gress på banen!

Hehe,enig må jo ha noe å vise fram. :innocent:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...