Gissan Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei! Finnes det programvare for å finne ut hvor fokuseringen er satt i bildet? F.eks. hvis man har bommet med fokusen så kan man se hvor den er plassert. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det følger med alle canonkamra hvertfall... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det følger med alle canonkamra hvertfall... Og zoombrowser er navnet... Det lønner seg å oppgradere til siste versjon av programmet. Mn hvis du gjør som meg, bruker et fokuspunkt, fokuserer og så rekomponerer (flytter kamera), så blir det feil... Tom Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Det følger med alle canonkamra hvertfall... Mn hvis du gjør som meg, bruker et fokuspunkt, fokuserer og så rekomponerer (flytter kamera), så blir det feil... Tom Hehe, nei, gjør ikke det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det følger med alle canonkamra hvertfall... Mn hvis du gjør som meg, bruker et fokuspunkt, fokuserer og så rekomponerer (flytter kamera), så blir det feil... Tom Hehe, nei, gjør ikke det. Ok, hvis du har satt kamera til å bruke alle fokuspunktene; da er zoombrowser genialt til å fule ut hvilke fokuspunkter som er brukt. Bruker den selv til akkurat det formålet. Det er også grunnen til at jeg bare bruker midtre fokuspunkt... Bruker nemlig kun One-Shot Fokus ettersom mine motiver beveger seg lite... Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå