Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har vært en ivrig klatrer i nesten et år nå, og etter sett den nye filmen "King Lines" med Chris Sharma. Men altså, jeg trenger nye skog, og de Chris hadde i filmen så egentlig veldig greie ut. Må nødvendigvis ikke være de skoene, men trenger noen bra isåfall. Men hvor? Takker for svar Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det dummeste man kan gjøre er å kjøpe sko over nett. er så mange sko som ikke passer dine føtter. men det vet du sikkert hvor bor du? Beste er å gå til den nærmeste klatrebutikken og ser der. ute.no er jo en fin butikk som holder til i bergen og trondheim. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=582613&hl= vært her inne da? Og hvordan var egentlig den filmen? har hatt lyst til å se den.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Filmen var drit bra. Selv om det er den eneste filmen jeg har sett, så er det den beste:P Utrolig god Sharma er. Bor i Oslo, ved bryn. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Da har man jo sport1 ved bogstadveien som har ganske bra utvalg, ellers en del andre butikker i oslo. Husk at selv om skoene ser kule ut, så det er ikke sikkert de passer deg. Jeg prøver som oftes 4-6 sko før jeg finner de som passer perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå