Gå til innhold

denne bør stenges

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg ser det kan du stille noen krav til de du er utplassert hos, som vil komme både deg men også dem til gode. Still krav om at du vil ha en mer strukturert hverdag og seriøs arbeidsforhold, samt at du vil ha mer å gjøre. Jeg har vansker å se for meg at om du konfronterer arbeidsgiveren din med disse kravene at det vil være negativt. Heller omvendt, du viser da at du har en god arbeidsmoral, liker å ha ting i orden, at utfordringer ikke skremmer deg og at du tar utplasseringen og utdanninga seriøst.

Om du synes det er litt nifst eller vanskelig å kanskje ta dette opp muntlig, kan du jo forsøke å skrive dette som et brev eller notis og gi til arbeidsgiveren. Pappaen din kan nok hjelpe deg med å skrive et evt. brev. :)

Lenke til kommentar

Om du vil unngå det samme foreslår jeg at du allierer deg med pappaen din og skriver et slikt brev jeg snakket om, og stiller noen krav. Er det ikke noen regler og krav fra Utdanningdepartementet eller i kontrakten med arbeidsgiveren om hva du skal ha vært igjennom av ulike praktiske oppgaver under utplassering du kan "bruke"?

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Om du vil unngå det samme foreslår jeg at du allierer deg med pappaen din og skriver et slikt brev jeg snakket om, og stiller noen krav. Er det ikke noen regler og krav fra Utdanningdepartementet eller i kontrakten med arbeidsgiveren om hva du skal ha vært igjennom av ulike praktiske oppgaver under utplassering du kan "bruke"?

Er det ikke skolen (kontaktlærer) jeg bør bruke som min alierte. Er jo skolen som fiksa meg utplasering dær. Kontrakten har jeg ikke. Den har skolen...

Lenke til kommentar
Hei! Du virker som en skikkelig bra og hardtarbeidende fyr så dette må nok ordnes opp i. Kan du ikke bytte arbeidsplass?

Har lyst å bytte. Men jeg bor i en liten kommune på landet. Så det er ikke så mange plasser å være utplassert :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...