bkf_94 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har tenkt å tjene litt penger på 'ads' skulle starte en gratis nettside og få et gratis domain (må få maksimal profitt hehe) Så hadde jeg tenkt å spørre noen ''amatør''nettsider om de vil poste ads på min side for 5-10$ i månden (kommer ann på størrelsen på ad'en) og da har jeg to spørsmål 1. Jeg må lage en nettside med seriøse ting, slik at de ikke tror jeg er en liten unge, noen forslag? 2.Hvordan kan de betale?? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har mine tvil på at du sånn helt uten videre klarer å få folk til å annonsere direkte på siden din. Det du derimot kan gjøre er å tegne deg opp påTradedoubler . Dem "skaffer" deg annonsører som du kan legge annonser ut på din side. Du kan da enten få betalt pr klikk, registrering eller provisjon på salg generert ut fra anonsene lagt ut på din side. Etter hvert som siden din vokser kan du begynne å selge reklameplass på siden din direkte til kunden og til en høyere pris. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Klarer du først å lage en godt trafikert nettside kan du legge inn Google AdSense. Det er enkelt, alle kan gjøre det, og relativt godt betalt. Du kan gjøre det om ikke den er godt trafikert også, men da blir det ikke så mye penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå