Gå til innhold

VGA kabel til Xbox

Triplejack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er ihverftall ein av de som opplever litt blassere bilde ved bruk av VGA, men dette her varierer mellom TV`er rundt om også. Så på mitt oppsette egner det seg best med komponent. Etter forrige update blei det betydelige forbedringer ved bruk av VGA,også hos meg men fortsatt ikkje heilt på høgde med komponent :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Component gir MYE mørkere bilder. Faktisk helt umulig å se noen ting i fks spill som Splinter Cell. VGA gir helt perfekt bilde hos meg ihvertfall. Har prøvd component på rundt 10 forskjellige LCD og plasma. Like mørkt og ubrukelig bilde på alle skjermene. En annen fordel med VGA er at man kan kjøre 1080p.

Tror det er veldig mange rundt forbi som ikke er klar over at bildet er altfor mørkt. Kanskje derfor mange føler bildet er blassere med VGA.

Beats me.

Lenke til kommentar

Vel på min TV er det jo flust av muligehter for å stille inn bildet etter behov. Og det sier jo seg sjøl at det til tider er dødfødt å sitte med like instillingen på f.eks VGA og komponent. Uansett kor mye eg prøve å kalibrere skjermen etter VGA blei eg aldri kvitt det blasse grålige preget. Så som sagt gir komponent flotte og meir livlig bilde hos meg, med med bedre sortniveå etc.

Lenke til kommentar
Ja eg nevnte det i min første post, og det blei ein klar forbedring. Men fortsatt ikkje on-par med komponent hos meg.

Men ikke at det går ann og sette den på Expanded sånn at svart blir svart. Jeg skrev mer detaljert. Jeg visste ikke dette før nyere tid, fordi ingen informerte meg, så nå informerer jeg det jeg har lært videre sånn at andre ikke går på den fellen som jeg gjorde. ;)

EDIT: VGA hadde vel ikke vært noe for meg hvis jeg hadde en 52" 1080p TV akkuratt, men til 26" og nedover er det greit synest jeg.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Mulig jeg har satt innstillingene dårlig, men jeg fant ut at komponenten på fiberboksen ikke var klar med det første, derfor synes jeg det er dumt å ha vga kabelen når jeg var storfornøyd med komponenten til boxen, derfor vil jeg ha de 300 spenne så jeg får med assassiens creed:p

Så? har elkjøp forsatt denne ordningen?

Endret av Triplejack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...