Bamsemumsen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei! På torsdag skal jeg og en kompis lede en gymtime med klassen. Vi har tenkt å ha styrkeøvelser, og kjøre et program hvor kompisen min og jeg er foran klassen og demonstrerer øvelsene, så gjør klassen det samme. Armhevinger, sit-ups og diverse styrkeøvelser... men hvilke? For å være ærlig så har ikke jeg så mye peiling på annet enn fotball og løping, intervalltrening og utholdenhetstrening ute. Det er derfor jeg spør dere, for å få tips. Noen spesielle øvelser som er gode? Noen spesielle serier vi bør kjøre, f.eks. 15 armhevinger og 20 push-ups, pause, så gjentakelse? Vet det blir litt for lett, men dere skjønner poenget. Takker på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg og to andre skal også lede en gymtime på fredag.. Vi tenker på styrketrening.. Noen gode idéer herfre hadde neppe skadet.. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Legg opp forskjellige øvelser der de bruker mest mulig kroppsvekt. DU kan foreksempel ha foskjellige "poster" og lage en styrke-sirkel eller stasjonstrening. er mange fine øvelser her: www.coopersguns.com Husk fengende musikk mens de pusher. Er veldig motiverende Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hahahaha, for en tilfeldighet! Jeg kom inn for å se om noen hadde skrevet noe om dette emnet.. Så finner jeg en fra torstad som spør om dette! Jeg går på Torstad jeg også Uansett. Slit dem ut med baseøvelser og bruk litt freesh musikk. La alle få blodsmak i munnen ;D Får jeg spørre hvilke klasse du går i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå