Kharan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er da forskjell på å kjøre alt på High og alt på MAX, da det siste vil tilsi redigere Crysis med grafikkinnstillingstrikset som har vært omtalt tidligere for XP-maskiner, om man ikke har Vista og DX10-kort. Klarte forøvrig å kjøre Crysis helt glatt med alt på Medium på min 1.5 år gamle PC, noe jeg er ganske fornøyd med. Blir likevel maskinvareoppgradering over nyttår. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har testet det EA har godkjent som en anmelderutgave, men det står alpha-ettellerannet på platen, så det er selvsagt mulig det finnes ting som har blitt litt justert i forhold til den versjonen som kommer i butikken. På hardware.no-forsiden står det "Gamer.no prøvespiller butikkversjonen". Hvordan rimer dette med at det står alpha på platen? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 På hardware.no-forsiden står det "Gamer.no prøvespiller butikkversjonen". Hvordan rimer dette med at det står alpha på platen? Det var da voldsomt til flisespikkeri. Sålenge man ikke er spillutvikler vil man sikkert ikke se forskjell på anmelderversjonen og butikkversjonen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har testet det EA har godkjent som en anmelderutgave, men det står alpha-ettellerannet på platen, så det er selvsagt mulig det finnes ting som har blitt litt justert i forhold til den versjonen som kommer i butikken. På hardware.no-forsiden står det "Gamer.no prøvespiller butikkversjonen". Hvordan rimer dette med at det står alpha på platen? Vel. Det vil etter all sannsynlighet ikke være noen forskjell fra den versjonen Joachim har spilt, og den dere finner i butikken 15. november. Det er som sagt en anmelderutgave, tross alt, og EA er veldig strenge på å ikke sende ut uferdige spill til anmeldelse. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Mener at dem rekompilere spillet en gang til før ferdigversjonen og retter eventuele bugs som ble oppdaget raskt etter anmelderutgaven er sendt ut. Derfor det ikke er mulig å patche anmelder utgaven med samme patcher som butikkutgaven. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Vel. Det vil etter all sannsynlighet ikke være noen forskjell fra den versjonen Joachim har spilt, og den dere finner i butikken 15. november. Er temmelig sikker på at jeg har lest utrolig mange steder at spillet kommer den 16ende, kommer spillet før til Norge? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gledet meg så sykt til Crysis! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er temmelig sikker på at jeg har lest utrolig mange steder at spillet kommer den 16ende, kommer spillet før til Norge? Det kommer den 15. i Norge, ja. De sier at spillet kommer ut 16. i Europe og Amerika, men Norge den 15. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Satte veldig pris på at detaljene ikke blei avslørt i artikkelen. Syns det var bra lesestoff. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Skjønner ikke helt dere so sier at man må kjøre full grafikk før man kan uttale seg om spillet. Jeg begynte den gangen FFVII hadde god grafikk... Satte meg ned med demoen i går (1024X7xx 0AA, medium settings.) startet opp og likte gameplayet med drakten, ting funka og likte spesielt det med at man kan ødelegge alt. Det som er irriterende er hvor mange skudd de tåler før de dør. Føler at det ikke er veldig urealistisk hvis man tar en titt på hva de går med og hvor man skyter de, i magen og bein tåler de mer, bruker man tid og presisjon så detter de på et skudd i hodet så er vel egentlig ikke noe å klage på. Måten de reagerer på synes jeg er helt konge, men liker ikke helt monster prinsippet som blir innført når demoen slutter, vil dette ha hovedfokus eller vil det være mest koreanere du sloss mot? Så vil jeg si to ting. Ikke syt å si at du må ha max grafikk for at du skal kunne kommentere et spill. På normal sier koreanerne veldig ofte yankee-shit... Til de som lurte på hva de sa... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Så vil jeg si to ting. Ikke syt å si at du må ha max grafikk for at du skal kunne kommentere et spill. På normal sier koreanerne veldig ofte yankee-shit... Til de som lurte på hva de sa... Kommenter gjerne spillet hvis du har noe bra og si, men hvis du sier at hele spillet suger og du ikke har spilt det på very high, har du jo alikevel mistet halve opplevelsen med spillet. Det er Very High som representerer hvor bra spillet egentlig er, så ikke sleng dritt om at spillet suger før du har prøvd det på det.(ihvertfall hvis du kommenterer gameplay, graffikk osv, men å si at AIen, historien suger og sånt osv er jo greit nok) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvor sier jeg at spillet suger? Sier at jeg liker måten du kan gjøre ting, kommenterer bare at jeg ikke er så glad for aline preget, men gir uttrykk for at jeg håper det ikke blir så mye av dette. Aldri sagt at det suger... Liker spillet jeg. Hadde ikke sitti hjemme tre, fire timer i strekk for å prøve ulike måter å ta en base på hvis det suger irriterer meg bare at du mener at hvis de ikke kan spille på fullt så kan de ikke si at de ikke liker spillet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Hvor sier jeg at spillet suger? Sier at jeg liker måten du kan gjøre ting, kommenterer bare at jeg ikke er så glad for aline preget, men gir uttrykk for at jeg håper det ikke blir så mye av dette. Aldri sagt at det suger... Liker spillet jeg. Hadde ikke sitti hjemme tre, fire timer i strekk for å prøve ulike måter å ta en base på hvis det suger irriterer meg bare at du mener at hvis de ikke kan spille på fullt så kan de ikke si at de ikke liker spillet. Hehe, nei det var ikke akkurat rettet til deg, men generelt til folk som sier det suger. Er jo bare bra at du synes spillet er bra, selv på dårligerere settings enn Very High. Såklart skal jo alle få synes spillet er bra Endret 8. november 2007 av MrLG Lenke til kommentar
Fjellgeita Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har ikke sett noen som har påstått at man ikke kan oppleve spillet som bra før man har testet det på Very-High eller med DX10 grafikk som dette henviser til, men jeg kan være enig i at det gir en mer fullkommen og rå spillopplevelse om man kjører alt på max. Det er tross alt DX10 som gjør dette spillet bra, historien og gameplayet har vi som regel sett før. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Takket være spillets glitrende implementering av «alt-tab»-funksjonen, tar det heldigvis ikke lang tid før jeg er i gang igjen. Fantastisk! Nå ble jeg ordentlig glad. Dette er en funksjon alt for mange spillutviklere behandler høyst stemoderlig, og det er noe som absolutt alle burde blitt mye flinkere til. Enten klikker spillet, eller så tar det veldig lang tid å skifte, eller så går det ikke i det hele tatt eller bare en gang innimellom. Det er godt å se at noen tar dette på alvor. Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg synes det er mye bra i dette spillet, og da spesielt kraften fra granater og hagle. Skikkelig PANG. Det var noe annet enn de kinaputtene av noen granater i FarCry som aldri drepte noen. Men to ting irriterer veldig. 1: Båtene oppdager deg fra veeeeldig lang avstand og er utrolig treffsikker fra denne avstanden. Helt urealistisk. 2: Det er umulig å drepe/treffe folk når de er litt lengre unna. Det virker som skuddene ikke treffer selv om siktet helt klart og tydelig er rett på dem (Jeg hadde aldri dette problemet i FarCry) Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvor langt unna snakker vi? Har drept folk med headshot når den røde dotten i reflexsikte er like stort/større enn hodet til soldaten. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 1: Båtene oppdager deg fra veeeeldig lang avstand og er utrolig treffsikker fra denne avstanden. Helt urealistisk. 2: Det er umulig å drepe/treffe folk når de er litt lengre unna. Det virker som skuddene ikke treffer selv om siktet helt klart og tydelig er rett på dem (Jeg hadde aldri dette problemet i FarCry) Noen andre som har opplevd dette? 1. Enig, den båten som patruljerer der i begynnelsen av demoen så meg når jeg krøyp gjennom jungelen helt øverst oppom byen. Utrolig. 2. Synes skytinga er sinnsykt realistisk jeg. i alle fall etter det jeg har å sammenligne med fra militæret (MP5, AG3, MG3, Glock). Det ER vanskelig å treffe ting i bevegelse på avstand, nesten umulig faktisk, om du ikke tømmer et helt magasin villt mot målet og er heldig med en par kuler. Prøv å legg deg ned, sikt skikkelig og ta deg god tid, så skal jeg love deg at du kommer til å treffe etterhvert. Rambotaktikk fungerer ikke noe særlig i Crysis om du spør meg. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg synes det er mye bra i dette spillet, og da spesielt kraften fra granater og hagle. Skikkelig PANG. Det var noe annet enn de kinaputtene av noen granater i FarCry som aldri drepte noen. Men to ting irriterer veldig. 1: Båtene oppdager deg fra veeeeldig lang avstand og er utrolig treffsikker fra denne avstanden. Helt urealistisk. 2: Det er umulig å drepe/treffe folk når de er litt lengre unna. Det virker som skuddene ikke treffer selv om siktet helt klart og tydelig er rett på dem (Jeg hadde aldri dette problemet i FarCry) Noen andre som har opplevd dette? Jeg opplever akkurat det samme. Selv med lasersiktet klistret på hue dems dør de ikke med engang. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Så vil jeg si to ting. Ikke syt å si at du må ha max grafikk for at du skal kunne kommentere et spill. På normal sier koreanerne veldig ofte yankee-shit... Til de som lurte på hva de sa... Kommenter gjerne spillet hvis du har noe bra og si, men hvis du sier at hele spillet suger og du ikke har spilt det på very high, har du jo alikevel mistet halve opplevelsen med spillet. Det er Very High som representerer hvor bra spillet egentlig er, så ikke sleng dritt om at spillet suger før du har prøvd det på det.(ihvertfall hvis du kommenterer gameplay, graffikk osv, men å si at AIen, historien suger og sånt osv er jo greit nok) Om man spiller på high eller very high grafikk har jo ingenting å si for hvor bra spillet er. Grafikken er wow der og da, men gjør ikke spillet bedre. Har spilt siden ZX Spectrum var populært, så har opplevd endel wow-opplevelser med grafikk, men bra grafikk har ALDRI gjort dårlig spill bra. Det er AI, gameplay og historie som gjør spillet bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg