Pansergnom Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet hva som er problemet her? Nrk funker helt fint, men tv2 gjør ikke og det er skikkelig surt siden jeg nettopp har kjøpt meg et tv2 sumo abonnement Får opp en sånn rar feilmelding : ["VIDEOFEIL" Filer som er nødvendige for å vise video er ikke installert, eller virker ikke som de skal. Start windows media center eller datamaskinen på nytt] Jeg kjører forøvrig windows vista på PC-en Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Funker det fint via mediasenteret lokalt på PC-en da? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Funker det fint via mediasenteret lokalt på PC-en da? Ja Mannen på elkjøp visste ikke hva det kunne være men mente det kunne være noe med kodingen på signalet (jeg regner med han snakket om codecen tv2 bruker på webtv, tror ikke han var helt inne på sånt) Men jeg syns jo det er litt rart siden det virker på nrk. Jeg skal prøve på tvnorge nå etterpå Endret 6. november 2007 av Pansergnom Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er vel lov å sende TV2 Sumo en e-post? De har sikkert greie på det. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 De mente det var et problem med vista. Er det noen andre her som har prøvd mediacenter på xbox med tv2 og fått det til å funke? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ikke prøvd TV2, men NRK sine arkivfeeds funker fint. Men det gjør det vel hos deg og Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 De mente det var et problem med vista. Er det noen andre her som har prøvd mediacenter på xbox med tv2 og fått det til å funke? Jeg klarer ikke engang å få kontakt med Vista Ultimate PC-en via Xboxen sin mediacenter funksjon .... Dog går det fint å gå inn via Xboxen og hente ut musikk og bilder fra PC-en, snåle greier. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Får kontakt med Vista maskinen hjemme jeg ja, men er fryktelig tregt, ikke så rart når den eneste Maskinen med Vista er en bærbar som sitter på et sugent trådløst nettverk...+ det er ikke den raskeste PC-en for å si det sånn... Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Jeg hadde ingen problemer med mediacenter og vista ultimate 64 bit, funket fint med alt utenom tvnorge. Jeg fikk tilogmed spilt mkv filer fra tversity når jeg satt meg ned og klontret litt Har skiftet til windows xp mediacenter edition nå da, og der funker tv2 og alt helt konge. Da kan jeg se på cæsar og dødssyndene når det passer meg Lenke til kommentar
zkr Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Må man legge inn et Windows Mediacenter OS for å gjøre dette, eller eksisterer det en eller annen form for tilleggsapplikasjon/program for f.eks Windows XP som gjør samme jobben som MediaCenter ? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 d går ann å kjøpe media center som stand alone såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå