Menace2Society Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Alle vennene mine får spilt og joina alt mulig men jeg får faen ikke joina en dritt...Klikker for meg! Har NAT-type 2 og signalstyrke på 80-100% hele tia! Har foreløpig rank 4 og har tilsammen fått spilt 40 minutter online mens resten er i rank 30 osv! mitt tips, disable hele brannmur driten på routern. Det er ofte det eneste som hjelper. Istedenfor å drive å surre med portene osv. Du har vel software brannmur på PC-en sikkert som du kan kjøre der. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) irriterende. Poenget med online at en kan raskt spille for en periode. Nå er vel 90% av tiden nettverksproblemer. etter 30 min kom en inn i et spill. Dette varte 10 min før feilmelding om brutt nettverk. Så er vel egentlig kun et singleplayer spill Endret 11. november 2007 av EG-s Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Alle vennene mine får spilt og joina alt mulig men jeg får faen ikke joina en dritt...Klikker for meg! Har NAT-type 2 og signalstyrke på 80-100% hele tia! Har foreløpig rank 4 og har tilsammen fått spilt 40 minutter online mens resten er i rank 30 osv! mitt tips, disable hele brannmur driten på routern. Det er ofte det eneste som hjelper. Istedenfor å drive å surre med portene osv. Du har vel software brannmur på PC-en sikkert som du kan kjøre der. Hva mener du? Jeg har ikke på brannmuren på PC-en liksom, men vet vel ikke helt hvordan man ordner med routeren. Det får broren min ordne, men er det altså en brannmur på routeren jeg kan slå av? Lenke til kommentar
fjellpower Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Serverene til IW takler ikke trafikken >.< Funker fint på formiddagen men blir ustabilt og dårlig da Amerikanerene våkner og vil spille =P Ser ikke lyst ut på IW forumet heller, virker som dem gir faen egentli ettersom dem ignorerer alle klagene på forumet. Endret 11. november 2007 av fjellpower Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Downloading Game Settings... Begynner å bli lei den setningen. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Alle vennene mine får spilt og joina alt mulig men jeg får faen ikke joina en dritt...Klikker for meg! Har NAT-type 2 og signalstyrke på 80-100% hele tia! Har foreløpig rank 4 og har tilsammen fått spilt 40 minutter online mens resten er i rank 30 osv! mitt tips, disable hele brannmur driten på routern. Det er ofte det eneste som hjelper. Istedenfor å drive å surre med portene osv. Du har vel software brannmur på PC-en sikkert som du kan kjøre der. Hva mener du? Jeg har ikke på brannmuren på PC-en liksom, men vet vel ikke helt hvordan man ordner med routeren. Det får broren min ordne, men er det altså en brannmur på routeren jeg kan slå av? HVa slags router har du ? Routere har innebygd brannmur og må ofte konfigureres for å få applikasjoner og spill til å fungere optimalt ved å la trafikk komme inn og ut. Det kan være et pes med enkelte routere og software som feks Norman antivirus osv. Det enkleste da hvis man ikke helt vet hvordan man setter opp routern er å bare gå inn og disable brannmuren. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Alle vennene mine får spilt og joina alt mulig men jeg får faen ikke joina en dritt...Klikker for meg! Har NAT-type 2 og signalstyrke på 80-100% hele tia! Har foreløpig rank 4 og har tilsammen fått spilt 40 minutter online mens resten er i rank 30 osv! mitt tips, disable hele brannmur driten på routern. Det er ofte det eneste som hjelper. Istedenfor å drive å surre med portene osv. Du har vel software brannmur på PC-en sikkert som du kan kjøre der. Hva mener du? Jeg har ikke på brannmuren på PC-en liksom, men vet vel ikke helt hvordan man ordner med routeren. Det får broren min ordne, men er det altså en brannmur på routeren jeg kan slå av? HVa slags router har du ? Routere har innebygd brannmur og må ofte konfigureres for å få applikasjoner og spill til å fungere optimalt ved å la trafikk komme inn og ut. Det kan være et pes med enkelte routere og software som feks Norman antivirus osv. Det enkleste da hvis man ikke helt vet hvordan man setter opp routern er å bare gå inn og disable brannmuren. Jeg har en Netgear router, modell: WGR614... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Downloading Game Settings...Begynner å bli lei den setningen. Totally agree! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Downloading game settings... Nå må virkelig Infinity Ward mekke en fix ass.... Dette er bare tull.... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Ingen fra IW har engang gitt noen form for beskjed om at de vet om problemet, eller om de tenker å fikse den i det hele tatt på charlieoscardelta forumet. Slik det virker nå har gjengen cashet ut og reist på ferie:( Endret 11. november 2007 av archongamer Lenke til kommentar
fjellpower Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 archongamer, sist gang dem svarte på en av klagene hevdet dem at det var spillerenes internett. Men etter en stund sletta dem posten pga flere sider med klager =P Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er det noen som faktisk greier å komme inn i kveld? Fungerte fin fint for meg tidligere i dag. Men nå er det bare downloading game settings . Andre som faktisk ikke har noe problem i det hele tatt? Lenke til kommentar
fjellpower Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kommer inn men tar rundt 10-30min for å finne en server, 50% av dem klikker før kampen starter =P Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Noen ganger kommer jeg inn, noen ganger ikke. Og hvis jeg kommer inn og spiller på en server, deretter går ut av serveren, så har jeg utrolig problemer med å finne en ny en. Endret 11. november 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
praystation Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er det noen som faktisk greier å komme inn i kveld?Fungerte fin fint for meg tidligere i dag. Men nå er det bare downloading game settings . Andre som faktisk ikke har noe problem i det hele tatt? Fikk også "Downloading game settings", avbrøt etter et par minutter og prøvde igjen. Da fungerte det. Det var vel for ca. 10 min. siden. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Leste nettopp dette på et forum: "Activision is having troubles with all servers atm it will be fixed the 13th and online play should be good on the 14th BTW this is across all platforms NOT JUST Ps3, my friend has this for pc and has been complaining about it, so relax chill(more then likely the problem is EU ppl playing with Na's) not talking smack just streches the bandwith to thin from country to country, so once again CHILL OUT!" Høres bra ut! Får håpe han har dette fra en pålitelig kilde. Anyways, CoD4 eier alt! Er rank 34 atm. Endret 11. november 2007 av Swaxxo Lenke til kommentar
fjellpower Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Skal nok klare å holde ut til den 14 =o Bah eg vil bli rank 30 idag =P Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Jeg er rank 2 akkurat nå... hehe, omg... Har ikke fått spilt mer enn en gang, resten av gangene har det download shittet kommet.. Endret 11. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Så traileren nå nettopp, det virket bra. Jeg tror jeg skal kjøpe meg det i morgen. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen som har kommet inn på online? BTW cerb89: Bruker Innlegg: 1881 grattis med innlegg 1881 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg