Erlendz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kjipe greier. Tenkte jeg skulle game litt online nå, men finner jo absolutt ingen servere. Lenke til kommentar
fjellpower Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Utrolig irriterende, har blitt disconnecta 6 ganger på rad nu >.< Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen ganger kommer eg inn. Men når eg kommer inn finner den ingen servere. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dette var sykt irriterende! Vi får håpe de gir ut en patch som kan fikse litt av problemene. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vet ikke hva som kan være problemet her, men når jeg går inn i multiplayer så hakker musemarkøren som bare det og jeg har FPS som ligger i fra 20-40 enda jeg ikke har joinet noen servere. Det er kun MP delen i COD4 jeg har dette problemet i, ingen andre spill...singleplayer av COD fungerer 100% bra. Noen som vet hva dette kan komme av? det er j... irriterende. Sitter med helt ny pc med 8800GTX, Dual core cpu etc..så skal ikke være noe galt med hardwaren i hvertfall. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vet ikke hva som kan være problemet her, men når jeg går inn i multiplayer så hakker musemarkøren som bare det og jeg har FPS som ligger i fra 20-40 enda jeg ikke har joinet noen servere.Det er kun MP delen i COD4 jeg har dette problemet i, ingen andre spill...singleplayer av COD fungerer 100% bra. Noen som vet hva dette kan komme av? det er j... irriterende. Sitter med helt ny pc med 8800GTX, Dual core cpu etc..så skal ikke være noe galt med hardwaren i hvertfall. Denne tråden er under konsoll -> sony delen av forumet, så her dreier det seg om CoD4 på PS3. Spør i PC delen av forumet du. Ble nettopp ferdig med singelplayer btw. Sykt herlig slutt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg har spilt aktivt i hele går, fant mange servere jeg. Du har til PS3 ikke sant? Ferdig runda spillet Nå er det bare og gjøre alle 55 levla i COD 4 MW MP Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg har spilt aktivt i hele går, fant mange servere jeg. Du har til PS3 ikke sant? Ferdig runda spillet Nå er det bare og gjøre alle 55 levla i COD 4 MW MP Når du sier i hele går, vil det da si fra kl 22:00 og utover natten?? Etter hva jeg forstod hadde samtlige problemer, enten med download game settings eller når de kom forbi dette ikke fant servere å spille på, og det ble veldig ille fra rundt den tiden i går. Virker ikke som spillet takler når de over fjorden begynner å spille som mest. Lenke til kommentar
Tberg Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Nettop fullført spillet på hardened og må si dette er noe av det beste spillet jeg har spilt på lenge. Noen som vet om det er flere epilogue missions? Endret 11. november 2007 av Tberg Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nettopp ferdig med campaign, trist slutt må jeg si, men så evig genialt laget=) angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det her=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg har spilt aktivt i hele går, fant mange servere jeg. Du har til PS3 ikke sant? Ferdig runda spillet Nå er det bare og gjøre alle 55 levla i COD 4 MW MP Når du sier i hele går, vil det da si fra kl 22:00 og utover natten?? Etter hva jeg forstod hadde samtlige problemer, enten med download game settings eller når de kom forbi dette ikke fant servere å spille på, og det ble veldig ille fra rundt den tiden i går. Virker ikke som spillet takler når de over fjorden begynner å spille som mest. Jeg mener siden jeg stod opp i går tidlig. Fikk spillet den 8. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har spillt meg gjennom Sp delen nå jeg og. Synes spillet er helt fantastisk, flere deler i spillet hvor jeg bare satt å gapte og fikk frysninger. Lenge siden jeg har spillt et spill som har grepet meg så mye. Synd det ikke varte så lenge, men det gjør liksom ikke så mye. kommer til å spille gjennom flere ganger, leke meg med arcade og selvfølgelig spille online. Online er også meget genialt etter det jeg har prøvd foreløpig . Angrer ikke et sekund på dette kjøpet . Men hadde vært litt gøy å spille mot andre norske da, og ikke høre på alle de gale franskmennene som hyler febrilsk inn i mikrofonene sine på online. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen som har funnet ut hva "backdraft" på challenges er? :S Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Da ser det ut til at problemene fra i går er tilbake hos meg i hvertfall. Har gradvis blitt vanskeligere å finne servere utover kvelden, og nå er det nærmest umulig. Kommer man inn er det Host ended the game eller cConnection Lost hver gang. Flere som har trøbbel? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hadde en periode, i 30 mins. så funka det 3 - 4 games, men nå er det fucked igjen, samme som deg. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg får faen ikke joina lobbyn til vennene mine engang jeg nå. Får bare sånn error... :S Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er sinnsykt kult online dette, men fungerer jo aldri. Må vente 5-10 min før jeg finner en game og når jeg omsider gjør det, så er det stor sjanse for at "host has ended the game." Skulle nesten hostet en game og invitert alle ps3-buddiene jeg ikke har inn... Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har funket i hele dag, inntill nå. Nå funker det ikkje lenger. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Alle vennene mine får spilt og joina alt mulig men jeg får faen ikke joina en dritt...Klikker for meg! Har NAT-type 2 og signalstyrke på 80-100% hele tia! Har foreløpig rank 4 og har tilsammen fått spilt 40 minutter online mens resten er i rank 30 osv! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Min mistanke om at det er når USA begynner å spille blir bare mer og mer sannsynlig hvis disse problemene skal komme rundt kveldstid hos oss hver gang. Hadde satt av helgen til CoD4, men skjønner jo nå det var dårlig planlagt. Utrolig frustrerende at det ikke er bedre testet før launch, og det er jo tydelig at de fleste sliter, for de få gangene man kommer inn i et game blir det ellevill jubel blandt spillerne og folk lesser av seg gloser om hva de synes er galt med IW og nettverk. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg