Gå til innhold

Den store Call of Duty 4: Modern Warfare tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva som kan være problemet her, men når jeg går inn i multiplayer så hakker musemarkøren som bare det og jeg har FPS som ligger i fra 20-40 enda jeg ikke har joinet noen servere.

Det er kun MP delen i COD4 jeg har dette problemet i, ingen andre spill...singleplayer av COD fungerer 100% bra.

Noen som vet hva dette kan komme av? det er j... irriterende.

Sitter med helt ny pc med 8800GTX, Dual core cpu etc..så skal ikke være noe galt med hardwaren i hvertfall.

Lenke til kommentar
Vet ikke hva som kan være problemet her, men når jeg går inn i multiplayer så hakker musemarkøren som bare det og jeg har FPS som ligger i fra 20-40 enda jeg ikke har joinet noen servere.

Det er kun MP delen i COD4 jeg har dette problemet i, ingen andre spill...singleplayer av COD fungerer 100% bra.

Noen som vet hva dette kan komme av? det er j... irriterende.

Sitter med helt ny pc med 8800GTX, Dual core cpu etc..så skal ikke være noe galt med hardwaren i hvertfall.

 

Denne tråden er under konsoll -> sony delen av forumet, så her dreier det seg om CoD4 på PS3. Spør i PC delen av forumet du. ;)

 

Ble nettopp ferdig med singelplayer btw. Sykt herlig slutt! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Jeg har spilt aktivt i hele går, fant mange servere jeg. Du har til PS3 ikke sant?

 

 

Ferdig runda spillet :D Nå er det bare og gjøre alle 55 levla i COD 4 MW MP :D

Lenke til kommentar
Jeg har spilt aktivt i hele går, fant mange servere jeg. Du har til PS3 ikke sant?

 

 

Ferdig runda spillet :D Nå er det bare og gjøre alle 55 levla i COD 4 MW MP :D

 

Når du sier i hele går, vil det da si fra kl 22:00 og utover natten??

Etter hva jeg forstod hadde samtlige problemer, enten med download game settings eller når de kom forbi dette ikke fant servere å spille på, og det ble veldig ille fra rundt den tiden i går.

 

Virker ikke som spillet takler når de over fjorden begynner å spille som mest.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Jeg har spilt aktivt i hele går, fant mange servere jeg. Du har til PS3 ikke sant?

 

 

Ferdig runda spillet :D Nå er det bare og gjøre alle 55 levla i COD 4 MW MP :D

 

Når du sier i hele går, vil det da si fra kl 22:00 og utover natten??

Etter hva jeg forstod hadde samtlige problemer, enten med download game settings eller når de kom forbi dette ikke fant servere å spille på, og det ble veldig ille fra rundt den tiden i går.

 

Virker ikke som spillet takler når de over fjorden begynner å spille som mest.

 

 

Jeg mener siden jeg stod opp i går tidlig. Fikk spillet den 8.

Lenke til kommentar

Har spillt meg gjennom Sp delen nå jeg og.

Synes spillet er helt fantastisk, flere deler i spillet hvor jeg bare satt å gapte og fikk frysninger.

Lenge siden jeg har spillt et spill som har grepet meg så mye.

Synd det ikke varte så lenge, men det gjør liksom ikke så mye. kommer til å spille gjennom flere ganger, leke meg med arcade og selvfølgelig spille online. Online er også meget genialt etter det jeg har prøvd foreløpig :D.

Angrer ikke et sekund på dette kjøpet ;) .

Men hadde vært litt gøy å spille mot andre norske da, og ikke høre på alle de gale franskmennene som hyler febrilsk inn i mikrofonene sine på online. :no:

Lenke til kommentar

Min mistanke om at det er når USA begynner å spille blir bare mer og mer sannsynlig hvis disse problemene skal komme rundt kveldstid hos oss hver gang.

 

Hadde satt av helgen til CoD4, men skjønner jo nå det var dårlig planlagt. Utrolig frustrerende at det ikke er bedre testet før launch, og det er jo tydelig at de fleste sliter, for de få gangene man kommer inn i et game blir det ellevill jubel blandt spillerne og folk lesser av seg gloser om hva de synes er galt med IW og nettverk. hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...