dekar24k Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Da fikk jeg endelig handla meg COD4 selv.. Skal teste snart tenkte jeg .. Spillsamlingen begynner å ta form nå syntes jeg Endret 9. november 2007 av dekar24k Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Spillsamlingen begynner å ta form nå syntes jeg Hehe, min spillsamling gikk fra 16 spill til 6 spill, måtte selge til EB games.... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Da har jeg også fått kjøpt CoD4, Ble først egentlig litt skuffa over grafikken. Da kjørte jeg den på 720p, men så tok jeg å testa 1080i, og da ble det faktisk bedre. OG jeg som har hørt omvendt. Ble også litt skuffa over at det er maks 16 stk i TDM, siden på pc så er maks 32. Men når jeg gikk litt mer opp i level, og så at det var en ny mode der. Ground War eller no, da ble det faktisk mye artigere og fikk mer krutt i seg. Synes også at det er dumt at man ikke kan søke etter servere selv, istedenfor at det søker for deg. Men det går bra hittil. Ellers ett utrolig intens og artig spill. Defentlig den beste konsoll spillet jeg har spillt hittil på ps3 Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Da har jeg også fått kjøpt CoD4, Ble først egentlig litt skuffa over grafikken. Da kjørte jeg den på 720p, men så tok jeg å testa 1080i, og da ble det faktisk bedre. OG jeg som har hørt omvendt. Ble også litt skuffa over at det er maks 16 stk i TDM, siden på pc så er maks 32. Men når jeg gikk litt mer opp i level, og så at det var en ny mode der. Ground War eller no, da ble det faktisk mye artigere og fikk mer krutt i seg. Synes også at det er dumt at man ikke kan søke etter servere selv, istedenfor at det søker for deg. Men det går bra hittil. Ellers ett utrolig intens og artig spill. Defentlig den beste konsoll spillet jeg har spillt hittil på ps3 Grafikken er det beste (og smootheste, framerate-messig) jeg har sett på PS3 noensinne.. Helt sykt! Storfornøyd sålangt.. konge spill! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 AAh, når jeg trykker på online game står den og sier "downloading game settings" i evigheter, kommer meg ikke videre... :@ :@ Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 AAh, når jeg trykker på online game står den og sier "downloading game settings" i evigheter, kommer meg ikke videre... :@ :@ Du er ikkje aleine, heldigvis (puster lettet ut). Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 AAh, når jeg trykker på online game står den og sier "downloading game settings" i evigheter, kommer meg ikke videre... :@ :@ Du er ikkje aleine, heldigvis (puster lettet ut). Må jo være noe Infinity ward holder på med å fikse eller noe... Håper det, for jeg vil spille online! Noen andre med samme problemet? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 AAh, når jeg trykker på online game står den og sier "downloading game settings" i evigheter, kommer meg ikke videre... :@ :@ Du er ikkje aleine, heldigvis (puster lettet ut). Må jo være noe Infinity ward holder på med å fikse eller noe... Håper det, for jeg vil spille online! Noen andre med samme problemet? Helt sikkert Infinity Ward ja. Jaja, tar sikkert ikkje mange minuttene. Si ifra når man kommer inn da! Hva level er dere? eg er 11. og har rundt 220 kills og 200 death. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 AAh, når jeg trykker på online game står den og sier "downloading game settings" i evigheter, kommer meg ikke videre... :@ :@ Du er ikkje aleine, heldigvis (puster lettet ut). Må jo være noe Infinity ward holder på med å fikse eller noe... Håper det, for jeg vil spille online! Noen andre med samme problemet? Helt sikkert Infinity Ward ja. Jaja, tar sikkert ikkje mange minuttene. Si ifra når man kommer inn da! Hva level er dere? eg er 11. og har rundt 220 kills og 200 death. Hehe, jeg har bare fått den meldingen siden jeg begynte å prøve meg på online Men skal komme meg opp i rank Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Samme problemet her. OG jeg som er kåt på online'n nå. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Herregud, for et heftig spill! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 *legge til i mine innlegg* Jeg kommer meg heller ikke inn på online delen... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Da må det være noe dem holder på å "fikse" eller noe... Håper på det beste i morgen Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Da må det være noe dem holder på å "fikse" eller noe... Håper på det beste i morgen Mhm. *Crossing fingers* Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Jeg kom inn akuratt nå, så gikk jeg ut for å sjekke noe. Nå funker det ikke mer Endret 9. november 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Dette var triste greier. Fungerte jo fint tidligere i kveld. Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 kommer ikke inn =/ kjipt, blir nok litt campain da på bee n axe. chillern me maria. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 TV'en min støtter 1080i, men når jeg starter spillet velger den 720p, noen som kan gi meg en forklaring på hvordan jeg endrer dette? PS3 er stilt inn til automatisk og velge beste oppløsning så skjønner ikke hvorfor den velger 720p da... Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 720p er bedre enn 1080i. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er online-greia fiksa nå? Kommer man inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg