lain Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Står 400 kroner på sidene til elkjøp. (pris butikk og nett stemmer ikke nødvendigvis) Jeg er lat som vanlig, så kjøpte det for 370 på steam. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvorfor sier ingen noe om framerate, selv om folk spør om det? .. Look again aah .. så ikke .. takk Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Da var det i hus Men synes egentlig at jeg har spilt dette før liksom... Men for all del, spillet var dritt fett Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Konge spill, spilt litt sp nå, om det fortjener alle de høye scorene det har fått vet jeg ikke enda, gjenstår fortsatt endel SP og har enda ikke prøvd mp ;> Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) En ting eg lurer på. Eg og en venn prøvde split-screen isted, men gikk ikkje an å få CPU-spillere inn, hvorfor? Endret 9. november 2007 av Janerikn Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 kjøpte det i dag på Ebgames for 550kr, men spillet er fortsatt uåpnet. Håper jeg får litt tid i kveld Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 GÅr det ann å spille 2 stk online fra samme ps3? virker ikke sånn, men ville vært supert Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 GÅr det ann å spille 2 stk online fra samme ps3? virker ikke sånn, men ville vært supert Går ikkje Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er det bare meg som velger team deathmatch så søker den etter server, så finner den alltid en der jeg blir alene, og det står "waiting for 5 more players"...? Sykt frustrerende, får liksom ikke spillt... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg må le av Elkjøp.. De får tydeligvis inn spill 6 mnd etter alle andre butikker har fått det inn .. Tenkte jeg skulle kjøpe det på Elkjøp istad, men neida.. Bare de samme gamle spilla som har stått i hyllene i månedsvis. .. Og dette var norges største Elkjøp .. Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Online spilling med ps3.... spiller de bare med andre på ps eller kan man komme sammen med pc og xbox? Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Synes også at det burde gått ann å lage eget alias på COD istedet for å benytte PS sitt id navn Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er det bare meg som velger team deathmatch så søker den etter server, så finner den alltid en der jeg blir alene, og det står "waiting for 5 more players"...? Sykt frustrerende, får liksom ikke spillt... Hvor er norges største Elkjøp? Ikke Lørenskog? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 sandvika tenker jeg:O er ferdig med spillet nå, å kan ikke si annet at det kicka ass=) mye variasjoner, deilig grafikk, kule våpen, bra lagt opp sniping osv=) gled dere folkens Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ÅÅÅÅ! Jeg vil ha HDTV nå! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Genialt spill, selv om irritasjonsmomentet med at man føler seg rimelig ubetydelig for kampens utfall fortsatt følger serien hånd i hånd. Kunne gjerne roet ned det filmatiske aspektet noe for min del da man slik det er nå nesten bare kan følge med teamet og nyte skuet.. Multiplayer er bare enda bedre enn forventet etter beta, og jeg er redd alt for mange timer vil bli brukt her. Singlecampaign var litt skuff, men grafisk osv er det en fryd for øyet.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er det bare meg som velger team deathmatch så søker den etter server, så finner den alltid en der jeg blir alene, og det står "waiting for 5 more players"...? Sykt frustrerende, får liksom ikke spillt... Det har jeg aldri opplevd. Du må ha vært uheldig med tid og sted... Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hører mange snakker på cod4 online.... finnes det egne ps3 mic'er eller går hvem som helst usb mic eller hvordan er det? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hører mange snakker på cod4 online.... finnes det egne ps3 mic'er eller går hvem som helst usb mic eller hvordan er det? Det fins ingen PS3 usb headset, alle funker men ingen er vel laga for PS3. Men usb headset funker absolutt best. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Likte snipebanen jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg