Janerikn Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 YESS!! Har fått hentelapp. Henter det klokka 16.00. <3<3 Absoluttspill.no <3<3 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg fikk det rett i posten fra AS.no Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Ja, hvordan syns dere spillet virker? Lyd? Grafikk? Spillbarhet? Fengende? Er et tastetrykk unna av å bestille det nå, leste noen tester som ga veldig bra og imponerende omtale. Er et tastetrykk unna av å bestille det ikveld fra US and A Endret 8. november 2007 av sir-alex Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ja åssen er spillet?... Vurderer kjøp imorgen. btw har spillet kommet i butikkene som for.eks elkjøp? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ohyes! Da var CoD4 ps3 bestillt hos eb games, måtte bytte inn noen spill, grei deal når man ikke har penger det der Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Fantastisk spill må eg sei! Men.. første irritasjonsmoment viste nett sitt stygge ansikt. Spilte i vel 3 timer online, kom godt opp i rank, nye våpen og perks. Fikk akkurat den "last stand" perken. Men då.. disconnent.. og var rank 3 når jeg kom inn igjen Får bare sitte 3 ekstra timer ikveld da ^^ EDIT: woho! Fekk te tilbake EDIT 2: Dette var rart.. Det varierer mellom de 2 forskellige rankene eg har fått :S hmmm.. Endret 8. november 2007 av Choice88 Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fantastisk bra spill! Til dere som ikkje har kjøpt det ennå: KJØP!! Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er frameraten god? Og da mener jeg smooth. Ikke slik møkk som R6. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Elskverdig spill! Alle med en PS3 skal kjøpe dette! Det beste spillet jeg har spilt, spesielt online! Og i tillegg, om du har HDTV så er det peneste spillet jeg har sett på konsoll! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sjekket Lefdal nå, 399kr. Det blir nok kjøp i morgen;) Lenke til kommentar
heggz Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Der var det rundet driiitfet slutt! gled dere Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Der var det rundet driiitfet slutt! gled dere aaaah, eg har nesten runda det Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Hvilken Vanskelighetsgrad anbefaler dere? Vil ha det meste ut av spillet, ikke bare bortkastede penger med tanke på SP( ikke at det vil bli det uansett ) Vil ha en utfordring... Endret 8. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
praystation Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvilken Vanskelighetsgrad anbefaler dere? Vil ha det meste ut av spillet, ikke bare bortkastede penger med tanke på SP( ikke at det vil bli det uansett ) Vil ha en utfordring... Ikke spill det på den letteste graden i hvertfall. Det er ALT for enkelt. Jeg startet med denne, men har bestemt meg for å starte på nytt igjen med en annen vanskelighetsgrad. Er SP delen bare 5-6 timer blir det for dumt å bare løpe igjennom brettene. Er frameraten god? Og da mener jeg smooth. Ikke slik møkk som R6. YES Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som har testet multiplayer split-screen enda? For det er den muligheten? Offline eller online? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvorfor sier ingen noe om framerate, selv om folk spør om det? .. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvorfor sier ingen noe om framerate, selv om folk spør om det? .. Look again Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nå har jeg fått kjøpt det på elkjøp ^_^ Skal begynne å spille snart =) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mye kosta det på elkjøp ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg