Gå til innhold

Den store Call of Duty 4: Modern Warfare tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott, da var det avklart :) Trenger ikke lenger være redd for å feks sikte inn i et vindu i redsel for å skremme vekk fienden/ røpe posisjonen min.

Nei det skal gå bra det! :) Om du bruker nightvision brillene kan du faktisk heller ikke se "rødpunkt"-sikte-strålen, noe du kan i SP delen av spillet...

Selv om dette bare er bagateller, så er det stor forskjell på rødbunktsikte og lasersikte! Lasersikte sender ut en laserstråle som man kan se på veggen og med ir briller. Rødpunktsikte er bare en rød prikk som sitter i siktemidlet, og derfor bare kan sees om man kikker gjennom det.

Har bare prøvd sp delen på PC-en, men regner med å få både ps3'en og spillet i posten i morgen. Gleder meg som den ungen jeg er!

Endret av 8ball
Lenke til kommentar

Rødpunkt sikte er i strid sinnsykt mye bedre enn vanlig jernsikte. Prøvde dette selv på en G36 når jeg var ett år på KjK og det var bare digg. Man ser gjennom siktet med f.eks høyre øye og bruker som de fleste skjønner det røde punktet som siktemiddel, samtidig som man ser på målet med venstreøye. På den måten får man bedre overblikk og det er raskere å flytte sikte fra mål til mål eller om målet beveger seg. Lasersikte har jeg egentlig aldri sett vitsen med. Fort gjort å bli avslørt.

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...