Bruker-104685 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvordan K/D har dere a folkens? Jeg har ca 1.92 kd, og mitt lengste streak uten og dø er 23 kills Og har vel over 2000kills og 1000deaths Og ca 70 seirende kamper og 40 tap Sykt bra! Takker, er litt nerd av meg, og jeg camper stort sett aldri, run and shoot vil jeg si Lenke til kommentar
8ball Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Flott, da var det avklart Trenger ikke lenger være redd for å feks sikte inn i et vindu i redsel for å skremme vekk fienden/ røpe posisjonen min. Nei det skal gå bra det! Om du bruker nightvision brillene kan du faktisk heller ikke se "rødpunkt"-sikte-strålen, noe du kan i SP delen av spillet... Selv om dette bare er bagateller, så er det stor forskjell på rødbunktsikte og lasersikte! Lasersikte sender ut en laserstråle som man kan se på veggen og med ir briller. Rødpunktsikte er bare en rød prikk som sitter i siktemidlet, og derfor bare kan sees om man kikker gjennom det. Har bare prøvd sp delen på PC-en, men regner med å få både ps3'en og spillet i posten i morgen. Gleder meg som den ungen jeg er! Endret 26. november 2007 av 8ball Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Rødpunkt sikte er i strid sinnsykt mye bedre enn vanlig jernsikte. Prøvde dette selv på en G36 når jeg var ett år på KjK og det var bare digg. Man ser gjennom siktet med f.eks høyre øye og bruker som de fleste skjønner det røde punktet som siktemiddel, samtidig som man ser på målet med venstreøye. På den måten får man bedre overblikk og det er raskere å flytte sikte fra mål til mål eller om målet beveger seg. Lasersikte har jeg egentlig aldri sett vitsen med. Fort gjort å bli avslørt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 En ting er ivertfall klart: Rødpunkt sikte eier vanlig Iron-sight! Det er det ingen tvil om! Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 nice Toman! Selv er jeg på 1.71, men nå går det bare oppover, etter at jeg har begynt å bruke M4 igjen! Den er mega digg, har fått Red tiger med den Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Selv sliter eg med å ta det rolig og gå taktisk fram i spillet og ikke rushe som en idiot og fyre på med kuler. Spiller nesten bare "Search and destroy" nå og må lære meg å ta det med ro. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Skal til å bestille DS3 Kontroll. Støtter COD4 Dual Shock 3? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Skal til å bestille DS3 Kontroll.Støtter COD4 Dual Shock 3? http://gamer.no/nyhet/ps3/dualshock_3_bekr...t_paa_tgs/43483 her er lista over spill sålangt Lenke til kommentar
praystation Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 I følge denne kilden vil det kommen oppdatering til COD4 førstkommende torsdag. Sansynligvis fixer dette noen av onlineproblemene. Gjenstår å se hvor credible denne kilden er da. Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg