Nauz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 En ting jeg har lurt på lenge, Hvis du sikter med rødpunkt sikte, ser fienden en rød prikk på veggen der du sikter da? Har aldri sett noe sånt, men alltid lurt litt på... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 En ting jeg har lurt på lenge, Hvis du sikter med rødpunkt sikte, ser fienden en rød prikk på veggen der du sikter da? Har aldri sett noe sånt, men alltid lurt litt på... Det er ikke vanskelig å finne ut! Test det på Split-Screen da vel Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 En ting jeg har lurt på lenge, Hvis du sikter med rødpunkt sikte, ser fienden en rød prikk på veggen der du sikter da? Har aldri sett noe sånt, men alltid lurt litt på... Det er ikke vanskelig å finne ut! Test det på Split-Screen da vel Har kun en kontroll Kan noen andre ta på seg oppdraget? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) En ting jeg har lurt på lenge, Hvis du sikter med rødpunkt sikte, ser fienden en rød prikk på veggen der du sikter da? Har aldri sett noe sånt, men alltid lurt litt på... Det er ikke vanskelig å finne ut! Test det på Split-Screen da vel Har kun en kontroll Kan noen andre ta på seg oppdraget? Jeg skal gjøre det jeg. Gi meg 5 minutter. EDIT: Testing utført! Konklusjon: Fienden kan ikke se "rødpunkt" siktet på en overflate (e.g. vegg, gulv) Endret 25. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Flott, da var det avklart Trenger ikke lenger være redd for å feks sikte inn i et vindu i redsel for å skremme vekk fienden/ røpe posisjonen min. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Flott, da var det avklart Trenger ikke lenger være redd for å feks sikte inn i et vindu i redsel for å skremme vekk fienden/ røpe posisjonen min. Nei det skal gå bra det! Om du bruker nightvision brillene kan du faktisk heller ikke se "rødpunkt"-sikte-strålen, noe du kan i SP delen av spillet... Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Hvordan K/D har dere a folkens? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kil-death ratio antar jeg. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ett par spørsmål. 1 hva er best for levling internett spill modus alså? har bare prøvd deathmatch hitil og er lvl 30. 2 Hva skjer etter lvl 55? kan man bygge seg opp enda mere eller noe? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Spill domination da går man fort opp, etter 55 kan man begynne på nytt men du får et sånt merke som viser at du har begynt på nytt Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvordan K/D har dere a folkens? Jeg har ca 1.92 kd, og mitt lengste streak uten og dø er 23 kills Og har vel over 2000kills og 1000deaths Og ca 70 seirende kamper og 40 tap Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvordan K/D har dere a folkens? Jeg har ca 1.92 kd, og mitt lengste streak uten og dø er 23 kills Og har vel over 2000kills og 1000deaths Og ca 70 seirende kamper og 40 tap Sykt bra! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Flott, da var det avklart Trenger ikke lenger være redd for å feks sikte inn i et vindu i redsel for å skremme vekk fienden/ røpe posisjonen min. Nei det skal gå bra det! Om du bruker nightvision brillene kan du faktisk heller ikke se "rødpunkt"-sikte-strålen, noe du kan i SP delen av spillet... Rødpunkt sikte & laser er to helt forskjellige ting. Det er kun laser som lager stråler og som synes på overflater. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har spilt ca 7timer tilsammen og har lvl23 nå om eg ikke husker feil. Kill ratio'n er på usle 1.0 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har selv en ratio som ligger ganske nære 1 vil jeg tippe, men ratioen er avhengig av hva slags spill man spiller. Jeg spiller kun "domination" og legger 100% vekt på å cappe mest mulig, med stadig fremrykning. Når man står på flagget for å cappe er man dessverre også ekstremt utsatt for granatspam. Begynner egentlig å bli i meste laget med granatspam når alle løper rundt med 3 ekstra granater + martyrdom. Enkelte brett blir fullstendig spammet istykker av dette. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Har selv en ratio som ligger ganske nære 1 vil jeg tippe, men ratioen er avhengig av hva slags spill man spiller. Jeg spiller kun "domination" og legger 100% vekt på å cappe mest mulig, med stadig fremrykning. Når man står på flagget for å cappe er man dessverre også ekstremt utsatt for granatspam.Begynner egentlig å bli i meste laget med granatspam når alle løper rundt med 3 ekstra granater + martyrdom. Enkelte brett blir fullstendig spammet istykker av dette. Har også rundt 1. Enten havner jeg i games hvor jeg dominerer, selv over folk som er mye høyere i rank enn meg. Og av og til kommer jeg mot lag som spiller litt taktisk eller noe, som gjemmer seg i bygninger og lokker oss fram. Da dør jeg EKSTREMT mye. Men så er jeg veldig utålmodig av meg, og driter vanligvis i om jeg dør. Det handler om kills K/D er rett over 1. Endret 26. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
4MB Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg har ca. 1.55, og jobber meg oppover EDIT: Er på Prestige Mode 10 btw. Endret 26. november 2007 av Swaxxo Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Level 26 og k/d ratio på ca 1.10. Kunne sikkert hatt mye høyere hvis jeg hadde spilt litt mer forsiktig og ikke stormet fienden uansett hva! Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 OBS: Mulig spoiler følger: For de av dere som er like gamle som meg og har sett litt film.... har dere funnet "the W.O.P.R" ? Holdt på å glise meg i hjel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg