Gå til innhold

Den store Call of Duty 4: Modern Warfare tråden!

Anbefalte innlegg

Problemet er vel heller at Infinity Ward ikke har stor nok kapasitet til Europa og Amerika, eg føler det slik hvertfall siden eg får serverlag og bruker lengre tid får å finne en server etter klokka 18:00 da amerikanerene våkner til live =P
Kanskje man kan slå seg til ro med det, og innfinne seg med å vente opptil 20 minutter for å finne et game. Eller så kan man åpne de portene som Infinity Ward anbefaler, sånn at problemet bedres.

Du velger selvsagt selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri hatt noe problem, og jeg har spilt alt fra klokken 08 til 03 på natten (ikke kontinuerlig vel å merke). Har Nat type 2 (har ikke åpnet porter, men har Airport Extreme fra Apple med noe sånn automatisk portmapping-greie som jeg slipper å rote med).

Finner spill typisk innen 30 sekunder. Lengste jeg har ventet er vel kanskje 45. Mulig jeg har blitt hoster selv et par ganger da, vet ikke om dete kan merkes eller ikke.

Lenke til kommentar
Gi PS3'en static IP og sett den i DMZ modus, så blir det dritbra. :D

Hvordan gjør man det?

Jau, hvordan gjør man det?

Kommer selvfølgelig an på hvilken router man har, men på min d-link er det bare å gå inn i konfigurasjonsverktøyet. Som et eget valg under sikkerhet er det en fane som heter DMZ. Der taster man inn ip-adressen til PS3`en, trykker apply, så er det aktivert. Dere finner nok noe om det hvis dere sjekker ut manualen til routern deres.

Endret av andyn
Lenke til kommentar
Nå har online delen stått å lastet ned game settings i over en halvtime. Flere som har opplevd dette?

Jævlig irriterende!

Jepp. Satt og spilte sammen med noen venner på en server, plutselig falt alle ut. Han ene kom seg inn etter 15 min på "downloading game settings", jeg sitter fortsatt å venter. Må ha vært en serverkræsj eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Ikke bare eg som sliter med å komme meg online med dette spillet. Er jo latterlig kor dårlig det er å spille online med dette spillet. Rundet raskt spillet og endelig skulle eg kose meg med multiplayer delen men det oppdaget fort at dette ikke gikk slikt det burde. Er utrolig skuffet over alle disse problemene.

Lenke til kommentar
Ikke bare eg som sliter med å komme meg online med dette spillet. Er jo latterlig kor dårlig det er å spille online med dette spillet. Rundet raskt spillet og endelig skulle eg kose meg med multiplayer delen men det oppdaget fort at dette ikke gikk slikt det burde. Er utrolig skuffet over alle disse problemene.

På hvilket grunnlag snakker du?

Lenke til kommentar
Kan hende jeg tar feil her, men er den ikke nede fordi de driver med en ny update eller noe? :S

Det kan jo godt hende det! Som regel kommer det jo en nyhet på en eller annen side, og fourzerotwo på Infinity ward-forumet pleier jo å si fra om sånt. Men hvis du har funnet noe er det bare å si fra ;)

Lenke til kommentar
Nå har online delen stått å lastet ned game settings i over en halvtime. Flere som har opplevd dette?

Jævlig irriterende!

Jepp. Satt og spilte sammen med noen venner på en server, plutselig falt alle ut. Han ene kom seg inn etter 15 min på "downloading game settings", jeg sitter fortsatt å venter. Må ha vært en serverkræsj eller noe sånt.

Fått det der flere ganger jeg også. Det hjelper å gå ut av spillet og prøve på nytt.

Lenke til kommentar
Good news for those of you who were frustrated to find that firmware 2.01 appeared to stop Call of Duty 4’s online mode from working, the issues have now been sorted. Infinity Ward’s community relations manager brought the good news earlier today.

“You should no longer be receiving this error message or any other issues related to the firmware update in the game. Thank you to everyone for giving us the heads up on this so we could start tracking down answers, and getting it resolved and please let us know if you have any additional issues.”

A further patch is also on its way to the PS3 version of the game bringing optimisation of some multiplayer aspects, host migration and a ‘player mute’ option.

http://threespeech.com/blog/?p=736
Lenke til kommentar

Jævlig irriterende!

Fått det der flere ganger jeg også. Det hjelper å gå ut av spillet og prøve på nytt.

Vet ikke om du prøvde i går, men da var det ikke den "vanlige" feilen folk opplever. Har aldri hatt problemer hos meg tidligere. Nå er det også tilbake til det samme stabile spillet som det var etter forrige update. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...