Gå til innhold

Den store Call of Duty 4: Modern Warfare tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit, takk for det. Jeg er relativ ny til online delen, spillte ca en time i går etter jeg runnet singel player, så jeg har ikke kommet helt inn i det enda.

Det går heldigvis ganske radig oppover i rankene i begynnelsen, har vel runda 10 timer nå og er på level 30. Så unlocksa kommer på løpene bånd. :) Hvis du er klar for upgrades anbefaler jeg deg å følge de forskjellige challengene i barracks, da ruller poenga inn.

Lenke til kommentar

jeg er imponert over spillet for å si det sånn, den eneste nedturen er at spillet gir meg svart skjerm etter 10 minuter med spilling, mens lyden fortsatt går...kun COD4 som gjør dette, litt drit, kjøpte spillet for 45 minuter siden også funker det ikke helt i verken multi eller singleplayer, noen som vet om dette eller har samme problemet?

Lenke til kommentar
jeg er imponert over spillet for å si det sånn, den eneste nedturen er at spillet gir meg svart skjerm etter 10 minuter med spilling, mens lyden fortsatt går...kun COD4 som gjør dette, litt drit, kjøpte spillet for 45 minuter siden også funker det ikke helt i verken multi eller singleplayer, noen som vet om dette eller har samme problemet?

 

Aldri vært borti noe sånt. Tusle og klage du.

Lenke til kommentar

Hei folkens, jeg har et lite spørsmål...

 

Jeg kjøpte CoD4 og er storfornøyd. kun et lite problm.

Når jeg velger å spille online, kommer d ikke opp noen servere eller tilgjengelige games?

Jeg har en japansk ps3, med europeisk CoD4. Har det noe å si? Fordi jeg har spilt ale andre spill med kompiser med europeisk maskin...

 

PSN: InSAnE86

Lenke til kommentar

Irriterer meg litt over med de ulike poengene man får for å bruke hvert våpen. Noen våpen er jo så si helt ubrukelige.

Blir jo til at jeg spiller bra online når jeg bruker colt'n, men når jeg går over til hagla, uzi etc. Så går det skeis:(

Er nok bare å smøre seg med tolmodighet, men vil jo flest mulig kills hver gang jeg spiller.

Endret av kallstrom
Lenke til kommentar
Irriterer meg litt over med de ulike poengene man får for å bruke hvert våpen. Noen våpen er jo så si helt ubrukelige.

Blir jo til at jeg spiller bra online når jeg bruker colt'n, men når jeg går over til hagla, uzi etc. Så går det skeis:(

Er nok bare å smøre seg med tolmodighet, men vil jo flest mulig kills hver gang jeg spiller.

 

Øvelse gjør mester! ;)

Eg liker variasjonen mellom våpnene, atm bruker eg en P90 + Pumpehagla med Overkill evnen =)

Lenke til kommentar

Spillte spillet for første gang i kveld/natt, jeg og 3 kompiser klikka på splitscreen på 50", ble en god del bannskap der vi satt og fragget natta lang (fire nordlendinger som spiller fps mot hverandre er et syn for guder).

Vi prøvde litt online også, hver sin tur, men der ble vi summarisk henrettet for det meste. :D

 

Alt i alt, kult spill. Blir nok til at jeg kjøper det selv på mandag. Assassin's Creed og Uncharted er allerede på tur hit fra Canada, så nå gjelder det bare å være disiplinert nok til å faktisk lese litt til eksamene innimellom spillinga. :p

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Hei folkens, jeg har et lite spørsmål...

 

Jeg kjøpte CoD4 og er storfornøyd. kun et lite problm.

Når jeg velger å spille online, kommer d ikke opp noen servere eller tilgjengelige games?

Jeg har en japansk ps3, med europeisk CoD4. Har det noe å si? Fordi jeg har spilt ale andre spill med kompiser med europeisk maskin...

 

PSN: InSAnE86

InfinityWard melder på COD-siden charlioscardelta.com, at det kan hjelpe å åpne portene 3074 og 3075.

Hadde ingen problemer med å finne spill den ene gangen jeg har prøvd etter jeg åpnet de i min ruter.

Kan ha vært tifeldig, men verdt et forsøk?

Lenke til kommentar
når jeg spiller cod4 kommer jeg noen ganger inn på en server med en gang...men noen ganger finner den ingen. Har ikke hatt online problemer med andre ps3 online spill. Og har aldri måttet åpne porter etter jeg fikk nye router... Noen som har noen tips?

 

Det samme skjer meg. Men det kommer en patch, så kanskje den hjelper. Tror det er mer feil på dems side.

Lenke til kommentar
når jeg spiller cod4 kommer jeg noen ganger inn på en server med en gang...men noen ganger finner den ingen. Har ikke hatt online problemer med andre ps3 online spill. Og har aldri måttet åpne porter etter jeg fikk nye router... Noen som har noen tips?

Eh?

Det står jo et tips i posten over din, jo!

Prøv det. Siden jeg gjorde det, har jeg ikke måttet vente lenger enn et minutt på å finne rom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...