duppersen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg fikk endelig satt meg ned og spillt i dag. Kjøpte det på fredag. Jeg har ikke spillt noe SP FPS siden HL2, og jeg ble helt satt ut av hvor bra det så ut, og hvor kult det var å spille. Har bare spillt 2 brett så langt. og det er det feteste spillet jeg har spillt på en stund:D Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Syntes det var altfor kort SP på spillet. Er dette fremtiden til spill? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Syntes det var altfor kort SP på spillet. Er dette fremtiden til spill? vel cod 4 har satsa på mp for det meste:) spill som uncharted vil vare 12 - 14 timer:D Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 vel cod 4 har satsa på mp for det meste:) Dumt at den er så dårlig når det kommer til connection da... Men når man kommer inn er det himmelsk Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 På diverse fora sier de ansvarlige at online problemene med serverne vil bli løst 13. og alt vil være slik det skal til den 14. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Håper det for nå er det jo helt tragisk. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Eh, nå har jeg scannet over Charlieoscardelta.com, og det eneste som tyder på at IW jobber med problemene er at server teamet dems ber alle som har problemer skrive inn IPS,router type osv til dem. Om folka i IW tror dette skyldes router problem hos så mange tror jeg vi kan vente lenge og vel på en fiks. Btw, står ikke et ord fra IW der om hverken 13 eller 14, og det eneste er altså at de nå samler opp ISP`er osv.. Som en irritert bruker der inne så veldig rett påpeker burde spillet vært mye bedre stress testet før launch og slik det er nå betaler man opptil 600,- for en kort singleplayer + en online beta (som ikke virker). Er en uting at selskaper tenker at det ikke er noen fare om spillet ikke fungerer fra start ettersom man jo har patcher, da man forventer når man kjøper spill til den prisen at det faktisk er kvalitetskontrollert og velfungerende. Om noen finner en offisiell person i IW som bekrefter 13/14 november så del linken med oss;) Endret 12. november 2007 av archongamer Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 har gitt opp spillet. Rekorden er 3 multiplayer spill på rad uten problemer. Enten er det : 1.DOWNLOADING GAME SETTINGS. 2. nettverks problem under spill 3. trying to join 4.lobby closed 5. innstillinger og custom navn forsvinner hver gang Hvis spillet kun er 5-6 timer langt bør en vente Bedre valg er r&c, og assasins, uncharted Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jeg sitter faktisk å lurer på om jeg skal gå å kreve pengene tilbake for dette jeg. Heller ta med et av de andre bra spillene som kommer og heller gå til innkjøp igjen av dette om evt. ting blir utbedret. Nå begynner så smått serverene og få litt hvile, så nå har jeg kommet inn på 2 games i løpet av de siste par timene. Ikke dårlig O.o Endret 12. november 2007 av archongamer Lenke til kommentar
duppersen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 OMG slutt i whine so jævlig. Det er det beste SP FPS jeg har spillt så lenge jeg kan huske, og det beste spillet generellt siden GoW2. Uncharted som kun er SP så vidt jeg vet, har bare 10 timer playtime, skal ingen kjøpe det fordi det bare har kort SP og in MP? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Uncharted som kun er SP så vidt jeg vet, har bare 10 timer playtime Kilde? Det tallet jeg har hørt er 30 timer. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 OMG slutt i whine so jævlig. Det er det beste SP FPS jeg har spillt så lenge jeg kan huske, og det beste spillet generellt siden GoW2. Uncharted som kun er SP så vidt jeg vet, har bare 10 timer playtime, skal ingen kjøpe det fordi det bare har kort SP og in MP? Om du er klar over at det du kjøper er hva du får ser jeg ingen problemer med å kjøpe spill som er 5 timer også. Saken er at her betaler man i dyre dommer for noe som er mer eller mindre ubrukelig, da spilling på dagtid for meg passer svært sjelden. Er ikke å whine når det tar selskapet bak spillet 1 uke på i det hele tatt vise at de gjør noe med problemet, selv om de enda ikke vil si når det er i orden. SP til CoD4 er det ingen som klager på heller, den har levert som forventet eller mer, men nå har jo selv IW satset tungt på online delen, og da er det jo litt pussig at dette virker å være helt bak mål. Om jeg har kjøpt CoD4 for å spille online og det ikke fungerer, hvorfor skal jeg da ikke kunne kreve pengene tilbake? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jeg sitter fast på siste del av sniper-missionet, One shot, One kill eller no. Spiller på hardened. Det er jo faen meg umulig XD Jaja... Jeg får prøve igjen... Here you got some good news! http://www.n4g.com/ps3/News-82506.aspx Endret 12. november 2007 av Swaxxo Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Den forumposten til Fourzerotwo som er refferert til der er jo ganske utdatert og har vist seg å kun være et forsøk på å kjøpe tid fra IW in side;) Hvorfor skal alle som spiller CoD4 sende dem ISP og router navn som om det skal løse noen problem.. Det er kommet en ny ujpdate etter dette og den går på at server teamet fortsatt jobber og skal jobbe natten i dag (usa tid), så får vi se til kvelden om det er noe hold i det denne gangen.. Her er tråden nyheten er hentet fra: LINK Og her er en update fra samme person nå i natt: LINK Endret 12. november 2007 av archongamer Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 cl_connectionattempts 1000 cl_connecttimeout 30 skriv dette i console så er mye av hele connect-problemet løst. ser dog ikke ut som det er permanent.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 cl_connectionattempts 1000 cl_connecttimeout 30 skriv dette i console så er mye av hele connect-problemet løst. ser dog ikke ut som det er permanent.. Ikke så lett det når vi som er her i denne delen av forumet spiller på PS3;) Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 ups ^^ sorry, så bare emnetittel jeg, ja da kan det bli en del problemer, kommer vel en fix til det snart, det må det.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nytt fra IW: Alright guys -- We've done as much updating as we can with the servers online, you should noticing them running smoother and more stable already. However, it's come to the time where they split the databases apart as described in the sticky to dedicate a database per function. This is going to require some very minimal planned downtime on the servers. The server team is going to be taking the servers down at 1 AM (Pacific) to do the upgrade, they have assured us that this will be a quick scheduled downtime, and should be back up and running as planned with the new dedicated databases within 30 - 40 mins. We appreciate all the patience and feedback during these upgrades everyone. Again, this is a planned and short downtime to finish the upgrades and split the databases starting at 1 AM (Pacific Time) tonight (Nov. 12th). _________________ Infinity Ward: Community Relations Manager LINK Bra det virker som ting begynner å skje og det høres lurt ut å splitte de forskjellige delene av online biten på egne servere i stedet for å kjøre alt på en. La oss krysse det vi har for at dette blir det siste man ser av "Downloading game settings" Lenke til kommentar
Hollund Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 1am vil sei sånn sirka no da? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nå forsvant kontakten med Activision sin database eller noe i den duren, så tydelig de startet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg