Soldierr Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg vil diskutere orginale CSI, ikke Miami og New york (miami er ok, new york suger og vil alltid gjøre det). Nesten alle vennene mine sier at CSI er blitt uorginalt og at det har lite variasjon. Men jeg er helt uenig! Selvom det er over 6 sesonger tror jeg, så er det jo fortsatt like bra etter min mening. Kjøpte sesong 2 for noen dager siden og jeg må si at episodene som går på TV nå er minst like rå. Catherine er også helt nydelig... Men hva mener dere ( om serien, ikke cath )? Har dere mistet gløden for CSI? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 mistet gløden for csi for mange årsiden, men csi begynner også å bli litt gammelt for å si det mildt og oppbrukt. alikevel så er det forsvåvidt ganske kul serie, men hvis jeg tenker på det så tenker jeg. Alle seriene er nokså like i oppbyggning, typisk 3 saker i hver film, samme klipping inn og ut, og avsluttning, satt for 10 år siden med sneipen og så på dette, eller kansje et par mindre år. Har ikke akkurat forandret seg. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg må nesten inrømme at jeg liker det like godt enda. Har sesong 1-6 hjemme, og syns faktisk at alle er like bra. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg liker det også like godt fremdeles. Selv om de siste episodene har vært litt kjedelig, syns jeg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 ja, har slutta å se på det, likte aldri Miami og nå har jeg mista lysten på vanlig miami også Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Csi er et av høydepunktene i uka, men csi: Miami har blitt så dårlig at æ ikke orker å se på. H er jo så teit at man skulle tro en underbetalt ape skreiv replikkan. New York derimot, har blitt mye bedre en miami, men det slår ikke gjengen til Grissom enda Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har tidligere sett hele sesong 1. Nå tok jeg likegodt å klinka til og bestilte sesong 1-5 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Digger CSI : Crime Scene Investigation, men ser den ikke så ofte på TV som jeg gjorde før. og må si meg enig med de andre her CSI : Miami er dårlig, veldig dårlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Av en eller annen grunn så liker jeg Miami og, men Las Vegas og New York er bedre. Irriterer meg over one-linerne og hvordan Horatio alltid sier de på, begynner å bli grundig lei av dem. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 For å være helt ærlig, så suger alle CSI-tingene. Det samme i alle sammen, opp igjen og opp igjen. Huff at dere orker Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Av en eller annen grunn så liker jeg Miami og, men Las Vegas og New York er bedre. Irriterer meg over one-linerne og hvordan Horatio alltid sier de på, begynner å bli grundig lei av dem. Horatio Vet alltid hva han skal si og til rett tid! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Horatio Vet alltid hva han skal si og til rett tid!Horatio , vet aldri hva han skal si og til gal tid Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 CSI er alltid med på ukens serier som jeg skal se. Miami er veldig bra synes jeg. New York har tatt seg opp ifra starten for da ssugde den ordetlig. Vanlig CSI er allikavel den alle beste serien av de tre nevnte. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 CSI var spennende da det kom i starten, men man går rimelig lei effekt-onanien når man har sett noen episoder. Det blir veldig kjedsommelig og enspora, i mine øyne. Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Haha, jeg mistet interessen etter første sesong med originale CSI. Husker jeg synes det var dødsfett, så begynte fler og fler plott og likne på hverandre etter første sesong, så kom det her Miami dritet med ekle Horatio osv. CSI ble dårlig for lenge siden spør du meg :S Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Liker alle CSI versjonene jeg.. Og Horatio er bare rå Med solbrillene på: "Drive-by...... Miami-style..." Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 CSI har blitt dårligere , di fanger alltid tyvene di finner vær minste detajl Det som er bra er : Cold Case og The Closer Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg ser ikke lenger på Miami og New York, men Las Vegas får jeg med meg hver uke. Jeg digger karakterene, og miniatyrmorderen i forrige sesong var bare maxrå. Gleda meg til hver episode. Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 De episodene som går med Vegas har blitt sendt før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå