vincent_vega Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei, jeg har ikke så mye peiling på antivirus programmer når det gjelder hva som er best osv.. Så jeg lurer på hvilket antivirus program som er best i forhold til pris? Og helst ikke så sinnsykt dyrt da... Akkurat nå har jeg en Panda antivirus trial men jeg vet ikke om jeg blir og kjøpe noen fullversjon siden jeg synes Panda'en gjør både datamaskinen og nettet tregere enn da jeg hadde Norton Internet Security.. Trenger seriøst hjelp til dette av noen som kan mere om antivirus programmer! Ps: jeg har Windows XP Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg råder deg til å bruke Avira antivirus . Jeg brukte NIS for en del år siden , men den brukte alt for mye ressurser. Gikk så over til Avira , og har ikke angret på det. Dessuten er det gratis. Tester viser at den finner mest virus av samtlige antivirusprogrammer. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 http://www.avast.com/eng/avast_4_home.html Gratis og godt program. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Avira og Avast har jeg hørt om, men generelt vet jeg ikke noe mere om de... Er det ikke noen haker med å innstallere de siden de er gratis? Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har ikke merket noe. For sammenligning av antivirusprogrammer , besøk AV - Comparatives På venstre side av nettsiden trykker du på Comparatives. Deretter sammenligner du testene fra May og August (to forskjellige måter å finne virus på ) Skulle ikke være noen tvil hvilket antivirusprogram som kommer best ut av disse to. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Anbefaler ESET NOD32 Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg sjekket opp avast ihvertfall, men det var bare en 60 dagers trial. Jeg kunne heller tenkt meg å kjøpt et års fullversjon av et antivirus programm, derfor spør jeg om hvilket som er best, og helst ikke så dyrt... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg mener at ESET NOD32 er best Får jo kjempe omtale overalt og bruker ikke systemressurser idet hele tatt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg sjekket opp avast ihvertfall, men det var bare en 60 dagers trial. Jeg kunne heller tenkt meg å kjøpt et års fullversjon av et antivirus programm, derfor spør jeg om hvilket som er best, og helst ikke så dyrt... Avast Home er gratis et år om gangen. Du må aktivere den innen 60 dager(gratis over e-mail) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har også bare positive erfaringer med Nod32, kan helt klart anbefale det programmet. Lenke til kommentar
errgo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg bruker AVG. Det er også gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå