minizacha2 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei Er det noen som hvordan man kan se Valencia vs Rosenborg live på PC-en? pliss svar i dag Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 HeiEr det noen som hvordan man kan se Valencia vs Rosenborg live på PC-en? pliss svar i dag Dette er vel for sent nå, men du kan kjøpe alle mesterliga-kampene online på www.viasatondemand.no (NB: Krever Internet Explorer og Windows Media Player 10/11). En kampbillett koster 49,- kroner dersom du ikke er månedskunde fra før. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Valencia 0 - 1 Rosenborg !! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Eller du kan ta deg en titt her. Funker fint det. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Valencia 0 - 1 Rosenborg !! make that a double HEEEEEEEEEEEEEEEEERLIG!! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Eller du kan ta deg en titt her. Funker fint det. Ikke helt til å stole på likevel btw, hakker litt til tider. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Rooooseeenboooooorg :D Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fantastisk at dem vant! GRATULERER! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Må si at dette er en hærlig kveld å være trønder... Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Rett og slett pure ownage! Endret 6. november 2007 av Reppelarsinj Lenke til kommentar
stigga Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tar av meg hatten for Rosenborg. Utrolig bra kamp! Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva heter keepern til valencia? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva heter keepern til valencia? Trenger jeg ikke vite, for han har den værste dagen i sitt liv nå (kanskje) Tenk det a! Bli knocka av Rosenborg fra vårt lille Norge Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva heter keepern til valencia? Santiago Cañizares, fyren er faktisk 37 år gammel (!) På tide at han legger opp? Gratulerer med seieren, fra en Brann-supporter. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Husk at keepere har lengre levetid på banen enn utespillere og kan holde på til de er over 40 hvis de gidder. Jens Lehmann, David James og Edwin van der Sar er vel alle 37? Men det var Timo Hildebrand som stod for Valencia i går, ikke Cañizarez. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Det var Timo Hildebrand som sto i mål. Såvidt jeg vet er ikke han 30 engang. Edit: Slått med et sekund... Endret 7. november 2007 av Lskgutt Lenke til kommentar
Shell Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bor i utlandet så fikk ikke sett kampen, at det skal være så vanskelig å finne video av kampen da (vennligst send PM hvis du vet hvordan jeg kan få sett kampen)... Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bor i utlandet så fikk ikke sett kampen, at det skal være så vanskelig å finne video av kampen da (vennligst send PM hvis du vet hvordan jeg kan få sett kampen)... Her kan du se målene i tillegg til de største sjansene hvis det er bare det du er ute etter. Lenke til kommentar
minizacha2 Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Bor i utlandet så fikk ikke sett kampen, at det skal være så vanskelig å finne video av kampen da (vennligst send PM hvis du vet hvordan jeg kan få sett kampen)... Hei vil du vite hvordan man kan se rosenborg i chamipons legue gratis på PC-en? du kan også se alle premier league kampene gratis pluss mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå