Soundchaser Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Fantastisk film. Sitter framdeles å fordøyer den. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg så nettopp denne filmen (på original DVD av alle ting), og stemmer i med det store flertallet av postere i denne tråden, denne filmen var veldig, veldig god. Uhyre interessant, underholdende, og jeg fant den faktisk ganske spennende og. Jeg ønsker å takke trådstarter for å introdusere meg for denne alternative filmen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Såg filmen i helgen og den sitter enda i meg. Utrolig fengende og ikke minst tenke skapende film! Var rett og slett HERLIGT å se en sånn kvalitets film etter alt det spesialeffects filmene vi får for tiden! Jeg har allerede anbefalt den til alle jeg kjenner! Lenke til kommentar
foffle Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Så må dere huske å gi karakter på imdb. Kanskje vi får den inn blant top 250!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Så må dere huske å gi karakter på imdb. Kanskje vi får den inn blant top 250!!! Consider it done! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) har gitt vurdering på imdb for en stund siden og da var det kun 800 stemmer der, mens idag så er det nesten 7000 stemmer, så det er bra at folk får opp øynene får filmen Endret 7. januar 2008 av slipten Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 litt tilfeldig googling og vips! en undertekst for denne filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det kan være en fordel, da det på enkelte steder går rimelig heftig for seg i replikkene. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Yes nå kan jeg fårstå mer. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det kan være en fordel, da det på enkelte steder går rimelig heftig for seg i replikkene. De sitter jo der og prater temmelig sakte og sikkert. De utdyper jo hvert enaste ting han sier. Skal mye til å ikke få med seg det de diskuterer om. Men men, ikke alle er like stødig i engelsk. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er ganske heftig engelsk da, skjønner at mange har problemer å få med seg alt. Jeg også ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det kan være en fordel, da det på enkelte steder går rimelig heftig for seg i replikkene. Skal mye til å ikke få med seg det de diskuterer om. Men men, ikke alle er like stødig i engelsk. Å få med seg hva de snakker om er den letteste sak i verden. Håper for all del det siste utsagnet ikke var ment til meg, da det er så feil som det kan få blitt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Kul nyhet fra skaperen bak filmen, han takker fildelerene: http://www.p2pnett.no/art/filmskaper-takker-piratene/ PS fLeReK: Nei var ikke det. Endret 9. januar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noke av det absolutt beste eg har sett på år og dag! Skal kjøpest inn og sjåast med jamne mellomrom Trur aldri eg har følt meg så småsint av kristne kommentarer på ITMD.. Angrep på kristendommen? Angrep på urasjonell tenkning heter det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hadde aldri hørt om den før denne tråden. Denne må jeg se! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hmm, ser den har fått mye skryt og ros. tror nesten jeg må se denne filmen endag Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Så den for to helger siden. Virkelig oppsiktsvekkende. Hadde greid seg bra som hørespill eller lydbok også. Men god var den! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Så filmen for en stund siden, grei lavbudsjett flick. Moro å se igjen Dr. Phlox, men det var visse ting som ikke funket for min del. For en som har den erfaringen så.. mulig han er god til å skjule det, men jeg fant ikke karakteren troverdig (kanskje p.g.a. kaliberet på skuespilleren). Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Bra film, har aldri faktiskt likt en film med dialog i halvaen time. Mye kjekt å høre på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 SKal se om jeg ikek får sett denne snart da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå