BadSmile Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Selv synes egentlig at filmen ikke er så bra som folk skal ha det til! Endret 26. november 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
foffle Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har sett filmen for lenge siden. Traileren var en vits. Se filmen og døm selv, ikke la en crappy trailer skremme deg. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 filmen er da ikke så gammel? 28. Juli? uansett.. blir nok til å se filmen, men som sagt så håper jeg traileren ikke er representabel for resten av filmen.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det er jo den fengslende historien som gjør den så bra. Du klarer ikke å leve deg inn i historien ved å se en trailer, så man må nok se hele filmen før man bedømmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvordan ser dere denne? Den er jo ikke mulig å kjøpe eller leie noen steder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vu ser den på samme måte som regissøren takker oss for å ha gjort det Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvordan ser dere denne? Den er jo ikke mulig å kjøpe eller leie noen steder. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Har sett filmen for lenge siden. Traileren var en vits. Se filmen og døm selv, ikke la en crappy trailer skremme deg. Definer lenge siden... Lenke til kommentar
foffle Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jau.. Kanskje tre uker eller noe... Eller fire... Hvordan er det viktig? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 det er ikke akurat lengesiden.. Lenke til kommentar
foffle Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Neivel... Og hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Et lite tips, hvis du syntes at filmen var god, så kan man jo alltids gå å donere litt penger www.manfromearth.com Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) har filmen, men mangler en undertekst noen som har kommet over en? dansk, svensk eller norsk Endret 3. desember 2007 av Simkin Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 For dere som vil ha engelsk subs - værsågod. Selv synes jeg ikke filmen var all verden, hadde jeg vært yngre hadde jeg nok satt større pris på den. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Så nettop filmen, og må si at jeg virkelig likte den. Den hadde en spennende og annerledes måte å angripe problemet på. Anbefaler den Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Da har jeg nettopp sett den. Beste filmen på lenge. Men det er noen ting jeg stusser på.På 01:08:10 så sier hu ene dama "If it rains", så svarer John "It won't", hva mente de? Og hu dama som var sammen med John, de hadde 2 samtaler utendørs. I den første spør hun om John elsker henne, så svarer han at han ikke gjør det, og at han har kommet over "too many" kjærlighetssorger. Og i denne samtalen virker det som om hun ikke vet om "hemmeligheten" hans. Men i samtale 2 derimot, helt på slutten, når John avslører seg når han forteller at han underviste på Hardvard for 60 år siden, så virker det som om hun har visst om det hele tia. Fordi hun svarer slik "My ass, they believe you because they have to". Så jeg skjønner ikke dealen her, visste hun det fra starten eller ikke? Er hun også 14 000 år gammel? Hvorfor går hun på bilen med han på slutten?[/spiler] EDIT: Pakka inn i spoiler, og jeg har sett filmen 2 ganger nå, de samme spørsmåla mine står fortsatt. Endret 5. desember 2007 av olemedkrutt Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Da har jeg nettopp sett den. Beste filmen på lenge. Men det er noen ting jeg stusser på. På 01:08:10 så sier hu ene dama "If it rains", så svarer John "It won't", hva mente de? Og hu dama som var sammen med John, de hadde 2 samtaler utendørs. I den første spør hun om John elsker henne, så svarer han at han ikke gjør det, og at han har kommet over "too many" kjærlighetssorger. Og i denne samtalen virker det som om hun ikke vet om "hemmeligheten" hans. Men i samtale 2 derimot, helt på slutten, når John avslører seg når han forteller at han underviste på Hardvard for 60 år siden, så virker det som om hun har visst om det hele tia. Fordi hun svarer slik "My ass, they believe you because they have to". Så jeg skjønner ikke dealen her, visste hun det fra starten eller ikke? Er hun også 14 000 år gammel? Hvorfor går hun på bilen med han på slutten? 1. Putt det i spoiler =) (Flere som leser her som ikke har sett filmen ennå...) 2. Se filmen en gang til. Endret 4. desember 2007 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Da har jeg også sett filmen. Utrolig hvordan en film som føles som en lang dialog kan være så spennende. 8/10. Ble litt irritert på noen av skuespillerprestasjonene. Endret 6. desember 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Dette er klart en av de bedre filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Den gikk bra an. Men det er ikke av den typen film jeg gidder se mer enn en gang tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå