hitokiri Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Om du syns mobilen din er kjedelig, kan du kanskje prøve å tapetsere den med nye motiver. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Får nå bare håpe at det virkelig ikke blir noe limrester igjen, for det ville vært litt surt. Prisen er nokså grei, men det spørs om det kommer her til lands. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 ...men det spørs om det kommer her til lands. Tja, myskins.no har vel ikke norsk domene uten grunn? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 ...men det spørs om det kommer her til lands. Tja, myskins.no har vel ikke norsk domene uten grunn? Den siste setningen fikk jeg på en eller annen måte ikke med meg når jeg leste. Da gjenstår det bare å se om dette vil bli populært eller om det vil en salgsfiasko, som mini-disc spillerene. (Litt off-topic om salget til mini-disc.) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hmm, testet med å velge mobil og skin og siden gikk berserk! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 kanskje prøve å bruke restene av julepappiret mitt og lime rundt på en gammel simens ^^ Så har jeg en perfekt juletelefon ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg