Camthalion Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg fikk ny data, med office 2007 prøveperiode på. Nå er perioden over, og jeg gidder ikke ha det med, siden jeg alt har en lovlig office 2003 CD Men da jeg skulle slette 2007, var det noe som hang seg opp... etter en stund avbrøt jeg prosessen... Så prøvde jeg å avinstalere igjen (begge gangene var i "legg til eller fjern" på kontrollpanelet, men nå stod det "Språket i denne installasjonspakken er ikke støttet av systemet". Så jeg prøvde å slette den manuelt, men det gikk heller ikke; "kontroller at filen ikke er kopibeskyttet eller blir brukt i..." bla bla bla. Jeg fikk sletta alle filene i mappa, untatt den ene. men litt etterpå så var alle filene på plass igjen:S Så prøvde jeg i sikkermodus, med samme resultat. Skjønner ikke noe av hva som skjer her, så litt hjelp hadde vært fint nå=) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei. Du har valgt en lite beskrivende emnetittel, og jeg vil anbefale deg å endre den. Eksempel på et emne som beskriver problemet, og dermed bidrar til at de som kan ha løsningen kikker innom kan være "Office 2007 - Får ikke avinstallert", eller lignende. Emnetitler kan du lese mer om i Nettiketten vår. Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå