Gå til innhold

Verste by du har vært i?


Anbefalte innlegg

Jeg har vært i mange stygger byer, så det er vanskelig å plukke ut bare en. Playa Del Ingles var virkelig ingenting å skryte av. En plass som er designet for å rølpe på. Oslo er ganske stygt med sine brede gater, stor trafikk og null farge. Sunny Beach var ganske stygg og. Men har folk vært i Mo i Rana? Fy faen for en stygg by. Bare industri over det hele. Har egentlig fortrengt hele byen.

Endret av Ytid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Marmaris i Tyrkia. Befant meg i feil bydel her vil jeg tro. Party-by,deluxe. Utrolig dårlig miljø, mye fyll, høy musikk til alle tider på dagen og elendig mat. Kommer aldri til å dra tilbake, uansett hva. Stranden og havet var helt forferdelig i tillegg. Utrolig grov sand og grumsete vann.

 

Sitter ikke med samme inntrykket av denne byen selv. Det var dog i barndommen og 15-20 år siden jeg var der, men har gode minner fra den byen. Mulig jeg var så liten at jeg ikke la merke til alt, ting har endret seg eller at du rett og slett var uheldig med stedene du var, ikke veit jeg :p

 

Ser at noen velger å nevne Drammen også. Samme inntrykket har jeg sittet med i mange år selv, men i det siste har jeg fått et litt annet inntrykk, og synes i alle fall deler av byen er fin.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å velge en "verste" by, siden jeg egentlig har likt meg alle stedene jeg har reist. Jeg sier uansett Lodz i Polen. Vi var der på klassetur i januar for noen år siden, det var førti minus, jeg hadde ikke ullundertøy, jeg frøs, det var grått og folk flest var i muggent humør. Det hjalp ikke på at jeg skulle kjøpe popkorn hos en fyr i en liten kiosk, men fikk puffet ris istedet.

 

Om man inkluderer Norge, så er svaret klart: Moss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...