TomJ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hurghada i Egypt. Skitten, slitsom by og mesteparten av strandlinja var eid av digre hoteller. Maten var heller ikke særlig bra. Har vært der jeg å. Var jævli slitsomt med alle de pirat taxiene som kjørte konstant rundt hotellene. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kansje må si meg i at Oslo er den værste Norske byen jeg har vært i. Dårlig luft og tiggere. Generelt vil jeg si at Oslofolk jeg har møtt på, ikke alltid har vært så hyggelige. Vet ikke om det er meg er noe galt med eller om det er væremåten der borte er. Ellers vil jeg gi skryt til Vigelandsparken tror jeg den het Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Tror det må være Notodden. Virket som en trist og kjedelig by for meg. Eneste plassen der vi kunne kjøpe varm mat var på en kinarestaurant, som ikke var så mye å skryte av.. Ellers har jeg egentlig ikke hatt så mange negative erfaringer med andre byer. Har meget lyst å nevne Oslo, dem ligger høyt oppe hos meg, men den byen har blitt pepret nok i denne tråden syntes jeg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Paris. Jævla skithøl. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Henger meg på en tidligere i tråden som nevnte Sunny Beach. Jeg var så dum å dra på en to-ukers ferie dit i sommer, og det var ikke verdt pengene. Hotellet vi bodde på var dødsfint, men det var ikke problemet. Stranda var crap og hadde slitsomme selgere som fløy rundt HELE tiden. All maten bortsett fra på en "dyr" ála carte-restaurant var den samme mølja som smakte ekkelt. Folkene kunne ikke engelsk, og hvis de kunne noen få ord engelsk var de fleste enten frekke eller vanvittig slitsomme. Fryktelig mye kriminalitet, noe jeg tror de fleste fikk med seg etter noen drøye avisoppslag i sommer. Prostitusjonen florerte på kveldstid. De aller fleste var ute etter å svindle deg på en eller annen måte. (Jada, jeg vet at de er fattige, og at jeg har råd til å betale en femtilapp ekstra. Det er ikke poenget.) Og når det gjelder Norge så er det en del steder som kvalifiserer: Mo i Rana. Vanvittig kjedelig sted. Heldigvis var jeg der med en haug med kjentfolk. Bodø. Samme grunner som nevnt tidligere. Har vært møkkavær der alle gangene jeg har vært der. I tillegg har de dørvakter som ikke kunne vokta en klassefest i 5.klasse en gang. Bergen. Byen i seg selv er ikke så ille, men folkene er det verre stilt med. De fleste jeg har møtt har rett og slett vært overlegne og obsternasige. (Det finnes selvfølgelig unntak..) Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Sunny Beach. Hele byen er en eneste stor byggeplass, og lokalbefolkningen gjør hva de kan for å presse ut noen usle Leva fra deg, utrolig innpåslitne. Spesielt en man fulgte etter oss i godt over 20 minutter for å selge nøtter og rosiner(!). Man kan ikke ligge ned på stranden (som forøvrig ikke er mye å skryte av) engang uten at noen skal ha betalt, selv om man ikke "leier" en strandstol men bare sitter på håndklærne. I tillegg er taxisjåførene noen korrupte jævler, så og si hver eneste taxi har montert en eller annen form for taksameter som justerer seg etter turtallet på bilen snarere enn antall kilometer tilbakelagt (avtaler du ikke pris på forhånd, forvent å punge ut). For ikke å nevne all kriminaliteten som florerer på nattestid. Vi var faktisk veldig glade da vi reiste derifra, aldri mer Sunny Beach igjen. Enig, synes ikke det var noe behagelig sted å være på ferie.. selv om jeg bare reiste med gutta var det en dyster stemning med alle selgerne som skulle dra deg inn over alt og ta betalt for hver minste ting du så på.. Ang. taxi sjåfører: sprang fra en taxi der.. var lett verdt det og var kanskje noe av det mest underholdene jeg opplevde der.. haha.. synes synd på han i ettertid da, men dagen etter var det en som svindla meg så da var det fort glemt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Paris. Jævla skithøl. Om du kommer dit uten å prøve deg på et eneste ord på fransk så blir du avvist eller oversett mange steder, men holder det til å gjøre det til verdens verste by? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Om du prøver deg på et par franske ord, så viser plutselig franskmennene en helt annen respekt for deg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Om du prøver deg på et par franske ord, så viser plutselig franskmennene en helt annen respekt for deg. De liker ikke å tape ansikt og er klar over at om de kan litt engelsk så er den elendig. Om du først dummer deg ut med å stottre litt på fransk så prøver de engelsken sin. Starter du derimot straks med Oxford-engelsk så orker de ikke bry seg. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Alta er værste stedet jeg har vært. For et høl. Kordan klarer folk å bo der i ingenmannsland. I utlandet? Tja.. ingenting så gale som Alta i Finnmark. Men NYC var noe oppskrytt dritt. Og Praha var full av ekle turister og en kjedelig by. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 var New York oppskrytt? :S et av målene mine i livet var liksom å reise til USA og NYC... Lenke til kommentar
magicus Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Et av målene dine? Var jeg deg ville jeg siktet litt høyere.. Fly koster 3500tur retur. + billig hostel for 100kr natten Bare til å reise nå, men jeg tror du vil bli skuffet. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 byer i wales er generelt ganske kjedelige . også har de navn som er vanskelige å uttale Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Et av målene dine? Var jeg deg ville jeg siktet litt høyere.. Fly koster 3500tur retur. + billig hostel for 100kr natten Bare til å reise nå, men jeg tror du vil bli skuffet. Du vil jo gjerne ha hotell på manhatten hvis du skal til New York, og det koster en del mer enn 100 kroner natten. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Alta er værste stedet jeg har vært. For et høl. Kordan klarer folk å bo der i ingenmannsland. I utlandet? Tja.. ingenting så gale som Alta i Finnmark. Men NYC var noe oppskrytt dritt. Og Praha var full av ekle turister og en kjedelig by. Hva likte du ikke med NYC? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Paris. Jævla skithøl. Om du kommer dit uten å prøve deg på et eneste ord på fransk så blir du avvist eller oversett mange steder, men holder det til å gjøre det til verdens verste by? Paris er uansett den værste byen jeg har vært i. Folk er sånn passe "bryrsegikke", og hele byen lukter bæsj. Rett og slett, bæsj. Om sommeren er det kokvarmt, og da lukter det enda mere bæsj. Og folkene var frekke mot meg uansett. Selv om jeg dro et par vennlige gloser. Byen er også bråkete. Bilhorn tuter konstant, og det er masse støy fra folk. Metroen sugde balle, da den var overfylt med narkomane og hjemløse, og luktet bæsj. Elva er heller ikke så fin, da den er brun og lukter bæsj. Gatene er trange, og lufta er dårlig. Pompidou suger, for mange folk i kø på eiffeltårnet, Louvre holder såvidt men trekker ned pga pris, folksomhet og lukt, triumfbuen er ikke så vakker, og notre dame er en litt større versjon av nidarosdomen. Ja, Paris er kanskje en av de værste byene i verden. Det føltes slik da jeg var der. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bergen. Største problemet var servitørene av alle restaurantene vi var på. Makan til dårlig service. Først var vi på Peppes, der gadd de faen i å gi oss hvitløkdressing tross for at vi har bedt dem hele tida. Deretter var vi på Egon, der fikk en av oss glassbiter i maten, og knuste en del av tanna. Til sist var det Fridays. Det var ikke fullt i lokalet, men likevel kom en servitør plutselig og la et "reservert"-lapp på bordet vi satt ved! Og etterpå da reservasjonen kom så ble vi jaget av sted til et annet bord. Merk at lokalet ikke var fullt så servitøren kunne lagt lappen et annet bord! Når det skjer noe dritt på hver restaurant man er på så mister man mye av det gode inntrykket til byen. De eneste som var hyggelige var taxi-sjafører. Var der en weekend. Merka ganske fort at denne ikke var byen for meg. Kjenner dog en bergenser fra før, jeg fortalte om mitt inntrykk til ham og alt han sa var "hvorfor tror du jeg flyttet vekk derfra?". Så han var enig... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Utlandet: Chicago. For eit høl Norge: Bodø. For eit høl. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Var i Albania forholdsvis rett etter at grensene åpnet. Durras tar kaka her, som å gå 60 år tilbake i tid. Elendig infrastruktur. Innenlands får Oslo min stemme. Avskyelig by med alt for mange folk med heslig dialekt. Lenke til kommentar
krize Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Athen - Virkelig skitten by, ble veldig overrasket over hvor mye søppel som fløt over alt! Dette er noen år siden, men er ikke en by jeg gidder reise til igjen. Vi hadde fint hotell med pool på taket, men noen venner tok inn på et billigere hotell/motell.. Herregud så jævlig det var, rett ut fra slummen... Endret 7. desember 2007 av krize Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå