Uxzuigal Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Da er Tabula Rasa blitt sluppet ut (riktignok for noen dager siden, har vært for opptatt med å teppe-bombe Thrax soldater til å lage en tråd før nå). Hvem her på forumet spiller hva og hvor? Spiller selv på EU serveren med etternavnet "North" og har karakteren "Kaaos" og "Stalker" (North). Spilte UO tilbake i gammle dager og Tabula Rasa måtte av den grunn prøves, sålangt er jeg imponert over action nivået og det som tilsynelatende lar "alle drepe alt" innenfor en viss begrensning, man kan godt ta seg av gruppe instancer bare man tar seg god tid, noe jeg har savnet, at folk kan gjøre "store" ting alene. Grinding i spillet er heller ikke en kjip ting, det går raskt unna og er actionfylt, underholdene.. Ingenting slår å plukke folk med rifle fra 60 meters avstand mens teppebombene regner ned i hodet på 40 thrax soldater. Noen med flere erfaringer? Endret 6. november 2007 av Kaaos Lenke til kommentar
arlion Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 jeg har et par såørsmål, har vurdert dette spillet en stund men er litt usiker, har forsått at det ikke er fps, for meg på trailere virkket det veldig som Planetside om du kjenner til dette, men har forstått at det er ganske anerledes. uansett, kan man spille mot hverandre i form av faksjoner eller er det mer clan mot clan i mer "frivilig" pvp? kan man kjøre de diverse kjørtetøyene vist på trailere? ellers virker spillet ganske bra, ikke dyrt heller, amazon i england selger det for rundt 200kr. og vurderes, spiller fortiden lotro og koser meg med det, men ser etter noe jeg kan endelig kvitte meg av med WoW for. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gå/løpe-animasjonen til karakteren man spiller ser ikke helt bra ut, føles også mer som om man bare sklir rundt i miljøet enn å ha føttene godt plantet på underlaget. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg var med i betan, men likte ikke spillet, vet ikke helt hvorfor, men det var liksom ikke så "bra" egentlig etter min mening. Lenke til kommentar
funkyorange Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 jeg har et par såørsmål, har vurdert dette spillet en stund men er litt usiker, har forsått at det ikke er fps, for meg på trailere virkket det veldig som Planetside om du kjenner til dette, men har forstått at det er ganske anerledes. uansett, kan man spille mot hverandre i form av faksjoner eller er det mer clan mot clan i mer "frivilig" pvp? kan man kjøre de diverse kjørtetøyene vist på trailere? ellers virker spillet ganske bra, ikke dyrt heller, amazon i england selger det for rundt 200kr. og vurderes, spiller fortiden lotro og koser meg med det, men ser etter noe jeg kan endelig kvitte meg av med WoW for. Kampstilen minner ganske mye på SWG, hvis du har spilt det. Spillet er ganske nytt enda, så alt har ikke kommet på plass enda. Slik det er nå er det bare det klaner som erklærer krig mot hverandre som kan pvpe, men det skal visst bli fikset på. Kjøretøy kommer muligens også en gang i fremtiden . Lenke til kommentar
arlion Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 sweet stuff, får se om jeg får testet det ut, og har spillt Galaxies, før SoE kom vel å merke. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 SoE har vel alltid hatt SWG? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 vel kanskje er ikke sikker, tenker mest på før SOE valgte å endre kamp systemet, klassene etc og gjorde det enkelt for absolutt alle å bli jedi etc. slike ting. Lenke til kommentar
AndersB_VG Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Teppebombing er da rimelig ineffektivt.. Spilte UO fra '98 til '02 selv (Uten at jeg skal påstå at jeg var noen topp powergamer, så var jeg forøvrig en av de første med 110.0 (Elder) i Magi på EU, kort tid etter at powerscrolls ble lagt inn, fikk noen rimelig absurde bud på den scrollen, men tok den selv. Nådde aldri legendary i noe annet enn blacksmithing da, sluttet et par måneder etter). Er litt old-school så savner egentlig mye av UO's dypde i moderne onlinespill. (WoW's PvP-servere når liksom ikke helt opp til SP i UO..) Fett at Garriot dukket opp som General British på slutten av TB beta'en :!: Holder på å teste TB nå, har litt delte følelser foreløpig. Gir, som andre har nevnt, litt vel mye assosiasjoner til SWG, uten at det vel egentlig er helt rettferdig. Dessuten hatet jeg crafting systemet i AC, og får leie assosiasjoner til dette i TB også (Hva er galt med gode gamle Valorite, Verite og resten av gjengen? Hold deg til tradisjonene, Richard ). Ellers er det jo til tider nesten et skytespill å regne, når du med rage aktivert massakrerer Banes med et tyngre maskingevær under en baseinnvasjon, føles det ikke helt som et RPG.. (Les: Jeg bryter ut i taktisk sidestepping og hopping som om jeg var midt i en runde Quake ) Skal skrive en anmeldelse om ikke så altfor lenge, men som dere sikkert skjønner tar det ørlitt lengre tid å få et skikkelig overblikk over onlinespill enn.. tja.. Tetris eller noe. :!: Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg vil si at Tabula Rasa har en god del elementer fra det gode gammle kampsystemet i Ultima Online på flere måter, samtidig som det trekker elementer fra Anarchy Online, til tider kan det minne litt om Hellgate: London på en eller annen måte, men ikke i den forstanden at det er et hack&slash spill, heller det tekniske og storylinen. Storylinen til Tabula Rasa syntes jeg forøvrig er utrolig underholdene og gleder meg til å komme videre i den. ) - - - Og foresten... Teppebombing funker, men... vent til du kommer til level 29 , da sliter du med å drepe Stalkers solo... på level 30 derimot får du sniper rifle, og den one-shotter det meste av monster, inkl. Stalkers, hehe Endret 10. november 2007 av Kaaos Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Spiller selv, etternavn Silur. Så langt er jeg overrasket over spillet, lenge siden jeg har hatt det så gøy i et MMO spill. Noen av landskapene i spillet er også fantastisk lagd, Eks: Var i eloh vale for noen dager tilbake, og jeg har aldri sett et så flott sted i et spill før. Spiller på EU serveren. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Grinding er morsomt, man kan snike seg rundt fjell og base vegger for å skyte monster i nakken istedet for å sloss seg igjennom alle monstra, man kan utnytte terenget og drive gerrilja krig mot fienden, man kan bevege seg stort sett der man vil... enorm frihet Jeg stortrives , tror jeg aldri kommer til å trives i et "pek-klikk-og-trykk" spill som Everquest 2 etc igjen, det blir for tregt. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Nå har de startet med en "3 Day Trial Access to Tabula Rasa as part of the "Refer a Friend" program "... Noen som kan hjelpe meg med å få testet dette spillet? Lyst på det, men orker ikke betale mye penger for en MMORPG jeg kanskje ikke liker. Hadde satt pris på en PM om noen kunne gitt meg en sånn Refer a Friend kode. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har betalt for spillet og startet download av Tabula rasa client , er det morsomt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå